RAINBOW ~ Bad Man Crying | 나쁜 남자가 운다 [INNOCENT]




Szörnyeteg vagy, kiöllek hát önmagamból,
A kívánságom valóra válik, amint csak egy kép maradsz, mit nem láthatok.
Hát, miért forog még mindig körülötted minden? Jobb vagyok én ennél.
A szívemnek most kell megálljt parancsolnom.
Miért várok rád? Szakítsunk!
Mondd hát el, most. Lépj ide, egy szó nélkül!


Ez a szörnyeteg könnyekre fakadt,
Nem hittem, hogy ez megtörténhet.
A könnyeim visszatartom, bár nem kéne ezt tennem.
Azt hiszem, a szívem nem tud elszakadni tőled.

Egy szörnyű nő vagyok, kitörlöm az emléked is.
Túl fáradt vagyok, nem bírom tovább.
Mit akarsz? Miért okozol fájdalmat?
Nem érdekel már az sem, ha látlak.
Hogy mi tesz a leggyengébbé?
A szavak: "Ez az utolsó alkalom."
Miért ennyire egyszerű? Szakítsunk.
Azt hiszem látni sem akarlak.
Hagyj el, egy szó nélkül!

Mert egy szörnyeteg vagy, végig csak sírtam miattad,
Mert egy szörnyeteg vagy, sírva kértelek, ne tedd.
Szörnyen érzem magam, ha rád pillantok s nem tudom mit kellene mondanom.
Szerettelek volna elhajítani, akár a szemetet,
De végül magamhoz öleltelek.
Maradtál.

Ez a szörnyeteg könnyekre fakadt,
Nem hittem, hogy ez megtörténhet.
A könnyeim visszatartom, bár nem kéne ezt tennem.
Azt hiszem, a szívem nem tud elszakadni tőled.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...