RAINBOW ~ Mr. Lee [INNOCENT]




Érzem, megváltoztál. Már egy ideje észrevettem.
Próbáltam megváltoztatni a hajam, a sminkem, de téged nem érdekel.
Miért provokálsz? Eléred, hogy csinosabb akarjak lenni.
Még annyi minden van, amit megmutathatok, szóval elég legyen!
Levágom, megnövesztem, vastagabban kenem fel.
Meg fogsz őrülni, belém fogsz habarodni,
Nem tudsz majd menekülni, mindenki más is engem akar majd.
Igazán ideges leszel.


Ez vagy te, Mr. Lee, felráztál engem,
Ez vagy te, Mr. Lee, kihívást adtál,
Így talán el is veszíthetsz, kapj hát el, mielőtt késő lenne.
Nem az vagyok, ki eddig voltam,
Már egy szexi, különleges lánnyá váltam.

Ez egy verseny kedvesem, nem tudtad?
Egy olyan lány vagyok, aki képes csavarintani a végtörténeten,
Ki messze nem olyan unalmas, mint mások.
(Ez egy verseny) Légy ideges!
(Ez egy verseny) Viszlát, viszlát!

Vigyázz hát rám,
Ha azt hiszed könnyen megszerezhetsz,
Könnyen el is veszíthetsz!
Megmutatom, miféle változáson mentem keresztül, élve elégsz majd!
Még ha érzed is a veszted, nem tudsz megállítani.

Ez vagy te, Mr. Lee, felráztál engem,
Ez vagy te, Mr. Lee, kihívást adtál,
Így talán el is veszíthetsz, kapj hát el, mielőtt késő lenne.
Nem az vagyok, ki eddig voltam,
Már egy szexi, különleges lánnyá váltam.

Egy voltál a többi férfi közül?
A te szíved is kihűl majd idővel?
Hát, én nem csak egy lány vagyok a sok közül.
Ez nem folytatódhat így, tégy jóvá mindent. Figyelj minden lépésedre!
Ölelj magadhoz, mielőtt megbánnád!
Mielőtt még elhagynálak, bánj velem jól!

Belefáradtam a közönyödbe,
Még önmagam is megleptem, tudom, különleges vagyok.
Kedvesem, én most végeztem.
Itt az ideje, hogy elhagyjalak.

Ez vagy te, Mr. Lee, felráztál engem,
Ez vagy te, Mr. Lee, kihívást adtál,
Így talán el is veszíthetsz, kapj hát el, mielőtt késő lenne.
Nem az vagyok, ki eddig voltam,
Már egy szexi, különleges lánnyá váltam.

Ez egy verseny kedvesem, nem tudtad?
Egy olyan lány vagyok, aki képes csavarintani a végtörténeten,
Ki messze nem olyan unalmas, mint mások.
(Ez egy verseny) Légy ideges!
(Ez egy verseny) Viszlát, viszlát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...