사랑합니다 영지 씨 | Szeretlek, Youngji!



"Ígéretet tettem apukámnak és anyukámnak, hogy ez lesz az utolsó próbálkozásom."

Most pár szót ejtenék egy olyan rookie énekesről, ki furcsa mód egy olyan bandában debütált, mit mindennek hívhatunk, csak újoncnak nem.

Ahogy a címben is olvashatjátok, egyszerűen beleszerettem a Kara üdvöskéjébe, Youngji-be. Van olyan ember, aki képes nem szeretni ezt a lányt?

Őszintén szólva, eddig soha nem voltam oda a bandáért - de persze azt elismerem, hogy a számaik nagy részét szerettem, mert az egyik legjobb együttesnek tartottam őket. DE.


Amikor megpillantottam az "új lányt", valahogy, teljesen ismeretlen erőktől vezérelve, elolvadtam. Ez a kislány annyira bájos, annyira szép, annyira...annyira...ennivaló, hogy már attól hányingerem támad, ha visszaolvasom ezt a mondatot.

De ha egyszerűen ez az igazság? Meglátom az egyelőre még kerekded arcát, és legszívesebben átnyúlnék a képernyőn, hogy megcsipdeshessem! A személyisége, amit nem hinném, hogy megjátszana, szinte átragyog a monitoromon, és eléri, hogy le se tudjam venni a szemem róla. Miatta figyeltem fel a többi lányra is, és magára a bandára. Az első műsorukat miatta néztem meg. Egyszerűen túlragyogja még őket is, az édes esetlenségével, a frissességével, azzal, hogy még nem fáradt bele az egészbe. Egyszerűen, még ha látom is, hogy ott van a másik három lány, akkor sem tudom levenni a szemem az esetlen, bukdácsoló tagról, mert mintha számomra ez valami fizikai lehetetlenség volna.

Hát, lássuk ki is ez a lány, kit természetesen sokan kritizálnak, s nem fogadnak el, mint a Kara új tagját, miszerint a távozott lányokat nem tudja pótolni.


Youngji | 영지

Énekes

Születési neve: Heo Youngji | 허영지
Született: 1994-08-30
Magasság: 166 cm


Youngji a CCM gyakornoka volt, Areum mellett, s már úgy volt, hogy egy új bandában debütálhat, mikor faképnél hagyta a céget. [Hát, onnan én is menekülnék.] Ezek után a KeyEast gyakornoka lett, ám ezt sem folytatta, így a DSP-hez csatlakozott.

Minekután Nicole és Jiyoung elhagyta az együttest, a DSP egy műsort indított Kara Project névvel, melynek célja az volt, hogy hét gyakornok közül kiválasszák azt az egyet, ki a lányokhoz csatlakozva kitölti a két távozott tag nyomán maradt űrt. Július elsején a szavazatok alapján a győztes Youngji lett, s immáron a híres Kara tagja lehetett.

Ezen kívül, a fiatal lány a híres Roomate című műsor második évadában is szerepet kapott, ahol megismerhettük, s ahol szintén elrabolta a szívem. Pluszban feltűnt a VIXX - Error című klipjépen, ahol valóban szemetgyönyörködtető volt, ezt tagadni szinte lehetetlen.

Nos, hát persze jöttek a negatív kommentek, miszerint a többi gyakornok sokkal tehetségesebb volt, ő pedig nem sokat ér. Hogy mennyivel testesebb, mint a Kara másik három tagja, s mennyire bizonytalan a színpadon. Stb, stb.

Ezzel nem értek egyet!

Számomra ő a legérdekesebb tag, és ahogy említettem, le sem tudom venni róla a szemem, akárhányszor élő fellépéseket vagy műsorokat nézek - melyek száma egyre csak gyarapszik, pontosan Őmiatta! Valami elragadó ez a lány, s még a hibái is aranyossá teszik a szememben.




Persze, nem kap sok részt, hiszen a cég biztosra szeretne menni. Ezzel nincs is semmi baj! Szép lassan, mikor egyre tapasztaltabb lesz, minden rendbe fog jönni, s senki sem mondhatja, hogy nem illik bele a bandába.

Nem illik bele a bandába? Lehetséges, hogy az addigi Kara nem olyan légkört árasztott, amibe Joungji beleillett volna, de ez megváltozott. Számomra pozitívan, s most, a jelenlegi állás szerint nekem Youngji a szívem csücske. Még soha nem éreztem ilyesmit, de őt agyon tudnám szorongatni, teljes őszinteséggel!

Nem elég vékony? Nyissátok ki a szemeteket! Hallottátok ti már azt a szót, hogy nő? Tudjátok, hogy a többi tag - ahogy a legtöbb idol is - a súlyos fogyókúrák és az állandó hajtás miatt néz ki úgy, ahogy? Én NEM akarom, hogy ez a fiatal lány is leadja a teljesen egészséges kilóit, csak mert pálcika lányok rohangásznak a médiában. Pontosan úgy jó, ahogy van, s olyan, amilyennek egy serdülő lánynak lenne kell.

A többi taggal sem jön ki jól?

Valóban, a műsorokban is észre lehet venni, hogy mennyire összeszokott a banda eredeti hármasa, de ez nem jelenti, hogy Youngji-val bármi gond lenne. Mindig igyekszik és mindent belead. Tudjátok ti, hogy mennyi munkája lehetett abban, hogy hibátlanul megtanulja az összes táncot és dalszöveget? Hogy hirtelen belecsöppent egy olyan bandába, melynek hatalmas neve van, s ezért kétszer annyi embernek kell megfelelnie, mintha ő maga is egy rookie bandában nyitott volna? Persze, hogy nehéz, hiszen mindenkihez alkalmazkodnia kell, volt egy eleve meglévő rajongótábor, akik elvárták, hogy olyan tökéletes legyen, mint a többiek, s persze alapvetően negatívan állt hozzá az emberek nagy része is. Ez nagy teher, ám mégis jól veszi a nehézségeket!

Nem tudom, hogy ti mit gondoltok róla, de szerintem valami eszméletlen aranyos! Az pedig, ahogy Gyuri gondoskodik róla, őt magát is roppant szimpatikussá tette.



És, bár nem tetszik különösebben a Mamma Mia, de emiatt a lány miatt többször is meghallgattam. Iszonyatosan nagy lehetőséget látok benne, többet mint a legtöbb rookie énekesben, akikkel hosszú rajongásom során találkoztam. Számomra tényleg olyan, mintha kamerák elé teremtették volna. A kisugárzása átsugárzik, és teljességgel fogva tart!





Istenem, nem értem, hogyan lehet utálni Őt, hiszen olyan...olyan aranyos! És mivel úgy tekintek rá, mint egy debütálóra, be kellett mutatnom, mert nagy kedvencemmé nőtte ki magát, s nagyon kevesen tudtak úgy megfogni, mint Ő.

Ajánlom mindenki figyelmébe ezt a fiatal és tehetséges lányt, mert úgy vélem, hogy nagy jövő áll előtte!

사랑합니다 ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...