Ailee ~ I'll Be OK [A's Doll House]




Lassan egyre mélyebbre süllyedünk.
Bocsáss meg, sajnálom, de mennem kell. Engedj el!

Itt az ideje, hogy útra keljek
Hagyj, hagyj!
Itt az ideje, hogy útra keljek
Hagyj, hagyj!
Pakold össze a cuccaidat s indulj!


Kegyetlen vagy, s csak bosszantasz
Mindent megtettem amit tudtam
Azt mondod, tegnap elfoglalt voltál,
Ma pedig fáradt vagy, s inkább holnap akarsz találkozni.

El tudnád mondani, miért?
A határozatlanságod okoz igazán csalódottságot.
Bármikor kinyitod a szád, hazugságokkal árasztasz el.
Rosszul vagyok tőle, nem akarom hallani, elég legyen!

Kedves, nélküled is jól leszek, elmehetsz!
Miért csinálod most ezt?
Miért sírsz, mint egy bolond? Miről beszélsz?
Menj, ne idegesíts fel! Menj, menj haza!

Lassan egyre mélyebbre süllyedünk.
Sajnálom, bocsáss meg, mennem kell, engedj el!

Kedvesem, te és én...a kapcsolatunk,
Mindegy mennyit gondolok rá, azt hiszem későn szakítottunk.
Túl sokáig tartott, most hát viszlát
Boldog leszek, még ha nem is leszel az életem része.
Ne aggódj, járd az utad
Még ha meg is fogod bánni, ne egyre vissza!

Meg tudod mondani, hogy miért?
Mi rosszat tettem? Mondd el!
Ma elbúcsúzom, s még ha hiányozni is fogsz, nem akarok találkozni veled többé.

Kedves, nélküled is jól leszek, elmehetsz!
Miért csinálod most ezt?
Miért sírsz, mint egy bolond? Miről beszélsz?
Ne játszd meg magad, rosszul vagyok tőle!

Ne aggódj, s menj nyugodtan, én jól leszek, elengedlek.
Nincs többé szükségem a szerelmedre.
A szívem megfagyott miattad.
Menj, ne idegesíts, menj, menj haza!

Nézz előre és menj, ne fordulj vissza!
Ne fordulj meg, ne tedd!
Ne sírj, s ne is nézz rám!
Ne fordulj vissza, ne tedd!

Kedvesem, velem minden rendben lesz, elmehetsz!
Ne titkold, hogy Vele leszel.
Ne légy gyáva, már idegenek vagyunk egymás számára.

Ne aggódj, s menj nyugodtan, én jól leszek, elengedlek.
Nincs többé szükségem a szerelmedre.
A szívem megfagyott miattad.
Menj, ne idegesíts, menj, menj haza!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...