Ailee ~ Scandal [열애설] [ [A's Doll House]




A szerelmi történted...
Azt mondják nem én vagyok...
A könnyeim hullanak...
Ez a történet akkor lesz tökéletes, ha én eltűnök a képből...

A pletyka hang nélkül terjed
Azt mondják nem én vagyok kit szeretsz
Nem akarok hinni ezeknek a szavaknak
Mi a baj mindenkivel? Az ajkak mindenütt suttognak.


Többé nem tudom figyelmen kívül hagyni...
Egyre nagyobbra nőnek a történtek...

Mások a szerelmedről beszélnek,
"Milyen szaftos, akár egy dráma.
Gyönyörű, annyira igaz..."
Egy olyan szerelem, mi nagyban eltér az enyémtől.

Ne mondd...
A szerelmed...
Azt mondják, nem én vagyok...
A könnyeim hullanak...
Egy történet, mi akkor lesz tökéletes, ha én eltűnök a képből...

Bárki láthatja, hogy szerelmesek vagyok,
Én voltam az egyetlen, ki nem vette észre, amit mindenki tudott.
Legalább egy kifogással előállhattál volna...
Mikor is láttalak utoljára?

Szeretném befogni a füleimet, de mindenki a te történeted meséli.

Mások a szerelmedről beszélnek,
"Milyen szaftos, akár egy dráma.
Gyönyörű, annyira igaz..."
Egy olyan szerelem, mi nagyban eltér az enyémtől.

Ne mondd...
A szerelmed...
Azt mondják, nem én vagyok...
A könnyeim hullanak...
Egy történet, mi akkor lesz tökéletes, ha én eltűnök a képből...

Ez a búcsú.
Boldog vagy?
Szerettelek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...