Ailee ~ How Could You Do This To Me [이런 법이 어딨어] | [A's Doll House]



Úgy teszek, mintha nem hallottalak volna.
Nem hiszem el, csak nevetni tudok.
Tényleg ezt fogod tenni? Mindössze ennyi telik tőled?
Hogy teheted ezt?

Nem, nem,hogy lehetséges ez?
Elérted, hogy megszeresselek, s most ezt teszed?
Nem vagyok rá képes, nem.
Nem tudok elbúcsúzni.


Nem vagyok képes rá, nélküled nem.
Te pedig tisztában vagy vele, hát miért teszed ezt?
Számtalanszor elmondtam...
Úgy teszek, mintha nem hallottam volna a szavaid, mikkel elbúcsúztál.

Nem, nem,hogy lehetséges ez?
Elérted, hogy megszeresselek, s most ezt teszed?
Nem vagyok rá képes, nem.
Nem tudok elbúcsúzni.

Mikor először megláttalak, te léptél oda hozzám.
Reszkető ajkakkal mondtad, hogy szeretsz...
Felráztad a szívem, elérted, hogy beléd szeressek,
S most elhagysz? Ne menj!

Azt hiszem a szerelem könnyű számodra, pont ahogy a szakítás is.
De nekem nem megy, még nem vagyok kész, mit tegyek hát?

Nem, nem,hogy lehetséges ez?
Elérted, hogy megszeresselek, s most ezt teszed?
Nem vagyok rá képes, nem.
Nem tudok elbúcsúzni.

Kérlek, kérlek ne hagyj el!
Nem tudlak elengedni, még akkor sem, ha belehalok.
Mondd, hogy ez nem igaz!

Kérlek ne hagyj el...
Kedvesem, kérlek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...