Ailee ~ Don't Touch Me



[Zseniális!]

Micsoda tipikus hazugság! Azt mondod szeretsz?
Búcsút kell, hogy intsek a szokásos veszekedéseinknek.
Más lányokkal találkozol, de azt mondod, otthon alszol. Hát menj!
Mit akarsz? Miért szorítod a kezem?
Ne játszd meg magad, keress egy másik lányt, menj!
Az lesz a legjobb, ha elhagylak.
Menj, menj, menj hát, ha akarsz!


Ne érj hozzám, mert kiráz tőled  a hideg!
Ki se ejtsd a nevem, nem akarom hallani!
Hogy is értenéd, ha egyszer soha nem szerettél?
Nincs szükségem rád, tűnj el!
Hozzám ne érj!

Nem fogom visszakönyörögni magam
Már nem szeretlek
Végeztem, végeztem!

Ne kérj bocsánatot, ne próbáld megmagyarázni
Most már elég, állj meg, mielőtt sikítok!

Oh, te idióta! Gondolkozz egy kicsit, hát ennyire ostoba vagy?
Meg fogod bánni, hogy elvesztettél valaki olyat, mint én.
Engedd el a kezem, látni se akarlak!
Menj, menj, menj, engedj el!

Ne érj hozzám, mert kiráz tőled  a hideg!
Ki se ejtsd a nevem, nem akarom hallani!
Hogy is értenéd, ha egyszer soha nem szerettél?
Nincs szükségem rád, tűnj el!
Hozzám ne érj!

Nem fogom visszakönyörögni magam
Már nem szeretlek
Végeztem, végeztem!

Rengeteg bántó szóval illettelek,
Tökéletesen hátat fordítottam.
Hát miért formálódnak könnyek a szememben?
Engedj el, engedj el!

A szívem sajog, de ennek a szerelemnek vége.
Nem tagadhatod, már vége
Most pedig feledj el, feledd a múltat
Remélem boldog leszel a magad módján
Ne érj hozzám!

Végeztem, végeztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...