T-ARA ~ Do You Know Me LIVE | Music Bank COMEBACK



Hmm...a mai fellépés egyrészt jobban, másrészt kevésbé tetszett. Mint előadás, kevésbé, hisz ez nem tudta felülmúlni az M!Countdown-belit. Ám itt a hangok jobbak voltak, vagy legalábbis jobban hallhatóak.
Észrevettem valamit. Olyan, mintha Qri megijedne a saját hangjától...ez lehetséges? Ti nem vettétek még észre ezt a dolgot? Ha pl. kezd egy dalt, vagy egyszerűen részt kap és lendületből elkezdi, az első sornál még tisztán hallom a hangját, viszont, mikor kihallja a sajátját a lejátszott alól, visszavesz. Ez lehetséges, vagy csak beképzelem? >.<

JiYeon pedig egyre jobban próbálkozik, ami miatt tényleg büszke vagyok rá! :D

4 megjegyzés:

  1. Háát én rendesen hallottam Qri hangját >< Igazából, ha félne a saját hangjától eléggé elcseszett 1 szakmát választott xDD
    És igen itt végre tényleg jó volt a kihangosítás *_* egyem a tüncimünci fejüket a hangtechnikusoknak xD Amúgy az miért van, hogy koreában igen ritkán tudnak jól kihangosítani? ><

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, én nem csak itt furcsállom azt, ahogy "énekel". Szerintem tökre cuki hangja van, és TUDNA ennél sokkal jobban is, de valahogy, mikor belekezd a dologba sokkal bátrabb, aztán elhalkulXD De lehet, hogy csak én hallom ígyXD Ki tudjaXD

      Szerintem azért van, mert megy alatta a CD felvétel, és az előadó dolga lenne ráénekelni ugye, hogy minél jobban hasonlítson az eredeti lemezen lévő felvételhez. Mmint sztem ez lenne a lényege a dolognak, hogy minél "tökéletesebb" legyen az előadás. Persze nem minden előadó vállalja ez a fajta majdhogynem Playback előadást, nagyon sokan inkább simán énekelnek, de pl egy nehezebb koreo alatt kicsit nehézkes lenne full jól énekelni - sőt lehetetlen. Ekkor megy a felvétel alatta, és az előadó ráénekel. Vannak akik folyton ezt alkalmazzák, van akik soha. Nem tudom pontosan hogy is megy ez, de sztem direkt van, a "tökéletesség" miatt. ( Pedig legtöbbször pont az ellenkezőjét érik el...hisz azt mondják az emberek, hogy nem tudnak énekelni.) XD

      Ez volna az én elképzelésemXD

      Törlés
    2. hm nem tudom... igazából marha lusta vagyok megkeresni azokat a fellépéseket ahol jól lehet hallani a dolgokat és megnézni, hogy tényleg azt csinálja-e xD Amúgy szerintem Qri ebben a számban igen ott van. Az ilyen számok illenek hozzá >w<

      Köszönöm a felvilágosítást, valami hasonlóra gondoltam én is :D De azért néha lejjebb vehetnék a "háttér zajt" >< (hisztis kölök xD)

      Törlés
    3. Igen, Qri igazán beleiillik ebbe a környezetbe, a dal is tökéletesen illik hozzá. Nem mellesleg valami gyönyörű itt. Mondjuk szerintem ő mindenhol az :D:D De hát ez egyéni vélemény.

      Ó nagyon-nagyon kevés előadó van, aki nem tud énekelni, vagy kevésbé jól, mint a CD-n. Tényleg nem nagyon tudok olyat mondani, akinek ne lenne jó hangja. Nem is értem, hogy minek kell ez a playback dolog...de legalább ráénekelnek, nem úgy mint a világ egyéb pontjain. Haha.

      Szerintem is meg lehetne szüntetni ezt a "háttér zajt" XD Felesleges, meg csak a szidalmakat növeli...

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...