T-ARA ~ Do You Know Me LIVE | Music Bank COMEBACK



Hmm...a mai fellépés egyrészt jobban, másrészt kevésbé tetszett. Mint előadás, kevésbé, hisz ez nem tudta felülmúlni az M!Countdown-belit. Ám itt a hangok jobbak voltak, vagy legalábbis jobban hallhatóak.
Észrevettem valamit. Olyan, mintha Qri megijedne a saját hangjától...ez lehetséges? Ti nem vettétek még észre ezt a dolgot? Ha pl. kezd egy dalt, vagy egyszerűen részt kap és lendületből elkezdi, az első sornál még tisztán hallom a hangját, viszont, mikor kihallja a sajátját a lejátszott alól, visszavesz. Ez lehetséges, vagy csak beképzelem? >.<

JiYeon pedig egyre jobban próbálkozik, ami miatt tényleg büszke vagyok rá! :D

1 megjegyzés:

  1. hm nem tudom... igazából marha lusta vagyok megkeresni azokat a fellépéseket ahol jól lehet hallani a dolgokat és megnézni, hogy tényleg azt csinálja-e xD Amúgy szerintem Qri ebben a számban igen ott van. Az ilyen számok illenek hozzá >w<

    Köszönöm a felvilágosítást, valami hasonlóra gondoltam én is :D De azért néha lejjebb vehetnék a "háttér zajt" >< (hisztis kölök xD)

    VálaszTörlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...