YUI ~ Crossroad magyar fordítás




 A gyerekek játszanak a verőfényes napsütésben,
Összefröcskölik egymást,
De mégsem tudok mosolyogni,
Csak szórakozottan figyelem a tájat.

Egyik üzenetemre sem válaszoltál...
Többé nem fogok aggódni emiatt!

Mikor elindultunk, a forró szellő megérintett,
Ott ahol kimondtuk a búcsút.
Van, hogy nem találjuk a választ,
Így ismét csak zavarjuk egymást.

Ismét átjutottam egy útkereszteződésen...
ilyen az én utam.
Ezek a kereszteződések mindig bonyolultak...
Egyszer azt mondtad, minden ember könnye más, és más formát ölt.

Hunyorítottam a napfényben...
A jövő olyan ragyogó...engem szólít.
Elindultunk az úton, most már nem állhatunk meg!
Érzed ezt a forró szellőt?
Van, hogy nem találjuk a választ,
Így ismét csak zavarjuk egymást.

Az idő, mit együtt töltöttünk lassan emlékké válik,
A helyen, ahol kimondtuk a búcsút.
A fákkal szegélyezett úton, a buborékok messze szálltak.
Viszlát! Magam mögött hagyom a bánatot!

Mikor elindultunk, a forró szellő megérintett,
Ott ahol kimondtuk a búcsút.
Van, hogy nem találjuk a választ,
Így ismét csak zavarjuk egymást.

Viszlát szerelmem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...