2012 ~ Debüt halom!

Nos így...mivel itthon töltöm minden időm a szemét betegség miatt, volt egy kis unalomhullámom:D
Utána néztem az ezévi debütáló bandáknak...és akadnak jócskán.
Talán ez az év volt a legtermékenyebb ebből a szempontból...és még nincs vége!
Próbáltam összegyűjteni őket, de nem tudom, hogy kihagytam-e valakiket O.o Nagyon sokan vannak...XD
nem mintha bánnám:)
A kedvenceim : SPICA ( Minden számukat szeretem), Glam, D-Unit, AoA, Evol, Hello Venus, Lay-T, VIVID, SHE'Z hmmm... nem is tudom sokan vannak...D De őket szeretem:)
A többiekkel sincs bajom, de annyi biztos, hogy nem mindegyikük fog befutni :=/ Én szorítok nekik, és remélem, hogy 
Lássuk akkor :

100% -->Dal
2BiC -->Dal
4Heaven -->Dal
24K -->Dal
7.9.4.1 -->Dal
A-JAX -->Dal
A-Prince -->Dal
AoA -->Dal
B.A.P --> Dal

BigStar -->Dal
BoB4 -->Dal
BTswing --> Dal
BTOB --> Dal
C-Clown -->Dal
CHAOS -->Dal
Crayon Pop -->Dal
Cross Gene --> Dal
D-Unit --> Dal
E7 --> Dal
EVOL -->Dal
EXID --> Dal
EXO - K --> Dal
EXO - M -->Dal
FIX -->Dal
FIESTAR --> Dal
GANKIZ --> Dal
SNSD-TTS -->Dal
GLAM -->Dal
GODDESS --> Dal , Előzetes
HelloVenus --> Dal
JJ Project --> Dal
LAY-T --> Dal
N'UEST --> Dal
OK!Punk --> Dal
SCARF --> Dal
SHE'Z --> Dal
SPEED --> Dal
SPICA --> Dal
Sunny Days --> Dal
Tahiti --> Dal
TASTY --> Dal
Tini-G --> Dal
Two X --> Dal
VIVID -->Dal
VIXX --> Dal

6 megjegyzés:

  1. Nem sokat ismerek közülük, inkább csak a T-ARA-hoz valamilyen szinten kötődőekre figyeltem fel(D-UNIT, SPEED). GANKIZ-t is leszólták, de nekem tetszenek ők is és nem csak a közös európai kirándulás miatt. Hogy irigykedtem azokra, akik találkozhattak a lányokkal akkor...:) Amúgy a SPICA sem rossz! :D

    VálaszTörlés
  2. Idén eddig az EXO, a BTOB & a 100% tetszik a legjobban :D először megijedtem amikor megszerettem a 100% srácokat, mert nem szerettem vna ha eltűnnek :D aztán rájöttem hogy hopp T.O.P media :DDDD 100% hogy megmaradnak a drágák *w* ♥ Exo & BTOB pedig természetes hiszen SM & Cube bandák ^^

    VálaszTörlés
  3. Érdekes a lista, köszönöm. A nagy részéhez már volt szerencsém, de érdekes így együtt látni.

    Számomra a 2BiC, A-JAX,AOA, B.A.P, BTswing, HelloVenus, OK!PUNK, Spica, Gankiz.
    Őszintén szólva egyiktől sem kezdett forrni a vérem, dehát ez van.

    Két dolog azonban folyamatosan ott motoszkált a fejemben, ahogy végighallgattam a listát.

    1. Nem nagyon sikerült értelmes neveket választani az együtteseknek.
    (A 7.9.4.1 pl. 8.0 is lesz a következő albumnál vagy mi?)

    2. Ahogy Manami is mondta, tele van olyan tehetséges fiatalokkal, akik keményen dolgoznak. Ez szép és jó is, de ebből a hosszú listából egy olyanra sem tudtam rábökni, akik saját maguk írják a dalaikat. Olyan is kevés akad, aki játszik is valamin, és nem csak a keményen betanult tánci-tánci meg a szintén betanult ének jellemzi.
    Félreértés ne essék. Tisztelem én ezeket az előadókat is, de számomra nincs annál kellemesebb, mint amikor az előadó keményen belepakolja az érzelmeit, és a hangján keresztül átadja őket. Ez vonatkozik a táncra is.
    Az már csak a hab a tortán, ha azért vannak tele érzelmekkel a mozdulatai és a hangja, mert a saját számát énekli.

    Az SM, a LOEN és a többiek látom gyorsítottak a futószalagon az idén. Azt értem én, hogy nekik ez nagyon meg fogja érni, hiszen azokból is kisajtolnak majd annyi pénzt amit beleöltek, akik be sem futnak. A többiekből meg pláne!

    Tudom én, hogy már rég a pénz az úr a művészet világában is. Csak valahogy olyan érzésem van, mint amikor idén nyáron végiglátogattam sok fagyizót, és szomorúan kellett tudomásul vennem, hogy 10-ből 7-nél ugyanazt a mű ízt kapom, mintha beugrottam volna hazafelé TESCO-s fagyiért.

    Megint csak saját véleményem az, hogy ezért a mű ízvilágért nem ezek a tehetséges fiatalok okolhatóak, hanem azok, akik rizspalántaként nevelik őket a biztos haszon reményében.





    VálaszTörlés
  4. Hehe... Eléggé egy állásponton vagyunk.
    Nem volt semmi zavaros abban amit írtál. A japán zeneiparral kapcsolatban is hasonló gondolataim vannak... bár amikor meglátom az AKB48-at, hullik a hajam, ami amúgy is egyre kevesebb van. (Bocs, AKB fanok!)

    Az amerikanizálódás tekintetében pedig csak azt remélem, hogy soha nem fogjuk azt megérni, hogy tehetséges előadók nem a zenéjükkel akarnak majd kitűnni Koreában, hanem a botrányaikkal, undorító viselkedésükkel és meztelenkedéssel mint ahogy az folyik az Államokban és lassan Európában is.

    Lehet, hogy maradi vagyok? Biztos! De ha művész lennék, én szarul érezném magam, ha a munkám helyett a botrányok miatt lennék híres.

    VálaszTörlés
  5. GLAM *o* imádom őket xd D-unit.. engem a 2NE1-ra emlékeztett ..:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, és is nagyon szeretem őket:):)
      A D-Unit számát is imádom, de értem miért mondod, hogy 2NE1.
      Viszont azt hallottam, hogy a debüt-tervezőjük vagy aki a dalt szerezte ugyanaz a személy aki a 2NE1 több slágerét is megalkotta.
      Én várom őket is,hogy valami igazán egyedivel térjenek vissza:)

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...