BoA ~ Dangerous magyar fordítás



                                           


Hmmm, csak Neked! Mostanában igen sok dalszöveg illik rád ;)

Ne szórakozz velem...
Ne próbálj hülyét csinálni belőlem...
Nem vagyok kíváncsi a kifogásaidra!
Siess, siess, mond csak mit akarsz!
Önző, tégy amit csak akarsz!
megőrültem, és odavoltam a pillanatért.
Már messzire jutottam, hogy megszabaduljak.
Igen veszélyes élmény vagy.
Csak egy sebet hagytál magad után.

A látszat, és a valóság valahogy nem passzol...
Még mindig a gondolataim között vagy.
Megmaradtak a szokásaid.
Hazugságok, amiken könnyúszerrel átlátok...
Rosszul vagyok, hogy kezdtem egy ilyen valakivel mint te...
Soha többé, neeem...

Nem érdekelnek többé a kifogásaid!
Mindent kitörlök aminek köze van hozzád!
Te voltál az egyik legveszélyesebb tapasztalat~
Tanultam még egy dolgot ettől a veszélyes tapasztalattól...

Adok neked egy tippet!
Emlékezz mit tettél velem!
Ha azt hiszed, egyszerű vagyok~
A megbánás lesz a házi feladatod!



Nem érdekelnek többé a kifogásaid!
Mindent kitörlök aminek köze van hozzád!
Te voltál az egyik legveszélyesebb tapasztalat~
Tanultam még egy dolgot ettől a veszélyes tapasztalattól...

2 megjegyzés:

  1. és milyen igaz...
    A látszat, és a valóság valahogy nem passzol... hát nagyon nem mint bebizonyosodott...
    Még mindig a gondolataim között vagy....... sajnos minden nap.. de remélem elmúlik idővel vagy majd miután "elrendezzük az ügyünket"..
    Adok neked egy tippet!
    Emlékezz mit tettél velem!
    Ha azt hiszed, egyszerű vagyok~
    A megbánás lesz a házi feladatod!
    Szerintem ő sose fogja megbánni... de remélem érezni fogja a hiányom.. az űrt amit a személyem és a közös emlékeink hagynak benne......

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon merem remélni, hogy észbekap. Hát... egyszer minden bizonnyal bánni fogja a dolgot. Ebben 100%-ig biztos vagyok.
      Mikor majd ott áll egyedül... "lehet, hogy mindig lesz mellette valaki, aki látszatbarát... de lélekben örökké egyedül marad majd...
      Akkor emlékezni fog, hogy volt valaki... aki akkor is adott neki egy esélyt, mikor már tudta, hogy egy szemét.

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...