BoA ~ Dangerous magyar fordítás



                                           


Hmmm, csak Neked! Mostanában igen sok dalszöveg illik rád ;)

Ne szórakozz velem...
Ne próbálj hülyét csinálni belőlem...
Nem vagyok kíváncsi a kifogásaidra!
Siess, siess, mond csak mit akarsz!
Önző, tégy amit csak akarsz!
megőrültem, és odavoltam a pillanatért.
Már messzire jutottam, hogy megszabaduljak.
Igen veszélyes élmény vagy.
Csak egy sebet hagytál magad után.

A látszat, és a valóság valahogy nem passzol...
Még mindig a gondolataim között vagy.
Megmaradtak a szokásaid.
Hazugságok, amiken könnyúszerrel átlátok...
Rosszul vagyok, hogy kezdtem egy ilyen valakivel mint te...
Soha többé, neeem...

Nem érdekelnek többé a kifogásaid!
Mindent kitörlök aminek köze van hozzád!
Te voltál az egyik legveszélyesebb tapasztalat~
Tanultam még egy dolgot ettől a veszélyes tapasztalattól...

Adok neked egy tippet!
Emlékezz mit tettél velem!
Ha azt hiszed, egyszerű vagyok~
A megbánás lesz a házi feladatod!



Nem érdekelnek többé a kifogásaid!
Mindent kitörlök aminek köze van hozzád!
Te voltál az egyik legveszélyesebb tapasztalat~
Tanultam még egy dolgot ettől a veszélyes tapasztalattól...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...