TOP 30 KPOP SONGS

Hát sziasztok! Elérkezett 2017, Boldog Új Évet mindenkinek! 


Ám, ha itt az új esztendő, ideje leszámolni a múlt év dalaival is. Íme, itt a hagyományos lista, amit mindig január elején osztok meg veletek - esélyt adok a későn érkezőknek is. Ezúttal azonban, elkészítettem egy külön listát azoknak a daloknak, amik sajnos nem kaptak klipet. Ha időt szakítotok rájuk, remélem jól fogtok szórakozni! Idén nem lesz könnyű kitalálni kik is landoltak az első helyen...


TOP 30 KPOP SONGS | 2016 by manamislife



Top 30 non-titled KPOP SONGS | 2016 by manamislife

*az első videóban szerepel két nem koreai nyelvű énekes

Nektek volt listátok? Mely dalokat szerettétek a legjobban?

5 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon tetszik a blogod..és ezek a videók szintén nagyon tetszettek.
    Az első videóban szinte mindegyik zenét imádom... De azért volt 1-2 amit nemismertem de viszont hallottam már.
    A másik videóban már több dal is akadt amelyeket nem ismertem és nem is hallottam.. de azért tetszett.
    Nagyon szeretem olvasni a blogod! :)
    Egybként te kóreában élsz most? Nehéz a nyelv? ... Remélem válaszolsz. :)
    ...kitartást a blogodhoz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Először is, köszönöm hogy benéztél - annak pedig csak örülni tudok, hogy tetszett amit láttál! :)

      Már nem élek kinn, hazajöttem, be kell fejeznem a tanulmányaimat, itthon. De megyek vissza (ha minden jól sikerül... addig is imádkozok :D) A nyelv nem nehéz, logikus a nyelvtan, alig vannak kivételek. Mondhatni elég szabályos. Logikájában hasonlít a magyarra, tehát nekünk (szerintem) jóval könnyebb megtanulni, mint más nemzetek tagjainak. Könnyebben átlátjuk, ha igazán belegondolunk. Annyiban nehéz, hogy pont annyira választékos mint a magyar, szóval, nem kis szókincs kell ahhoz, hogy beszélni tudjuk. De tanulással azért nehéznek se mondanám. Egy kis "magolás" és gyakorlás kell hozzá! :D

      Köszönöm szépen, igyekezni fogok! :)

      Még egyszer köszönöm, hogy benéztél és kommentet is hagytál! Mindig élvezet olvasni őket! :)

      Törlés
    2. Köszi hogy válaszoltál!
      Hát nekem kicsit nehéznek tűnik a nyelv... Én is szeretném megtanulni és el is szeretnék menni Koreába... De nemhinném hogy megtudnám tanulni a nyelvet..és az írást sem :( ... Nem is tudom hogy hogyan vagy honnan tanuljam.
      ..sok sikert a tanulmányaid befejezésére és remélem azt is hogy sikerül visszamenned! :)

      Törlés
    3. Még szép, hogy válaszolok. :)

      Hidd el, nem nehéz - én teljesen magamtól tanultam meg pl. Nem nehezebb, mint bármelyik másik, sőt, számomra sokkal logikusabb volt, mint teszem azt a német, vagy az angol. Az írást, és most nem túlzok, egyetlen nap alatt is meg lehet tanulni, konkrétan hangjelelő írás, mondjuk úgy, betűírás. Ha egy reggel nekiállsz az ABC-nek, estére már dadogva lehet olvasni. Persze gyakorlás kell hozzá, de elég szórakoztató, mikor az elején úgy olvas az ember, mint egy elsős gyerek :D

      Simán meg tudod tanulni, mind a nyelvet, mind az írást! Csak egy példa (ami elég alap, de most ez jutott eszembe :D)

      "사과가 테이블에있어요." - 사과가 = az alma + 테이블에 = az asztalon + 있어요 = van.
      " Az alma az asztalon van."

      Logikájában nagyon hasonlít a magyarra, nem kell félni tőle, pusztán el kell felejteni azt a szemléletet, amit az iskolában kényszerítenek ránk. Nem kell minden nyelvet a német és az angol szerkezetéhez hasonlítani! A legjobb, ha megpróbáljuk a magyar nyelvvel való hasonlóságokat felismerni, és elfogadni. :)

      Azt hiszem van egy magyar tankönyv is (mondjuk én nem használtam) valahol biztosan le lehet tölteni. Osváth Gábor könyve, ha nem tévedek. :) De ha szeretnél belekezdeni, akkor vágj bele az ABC-be, hidd el, meg fog lepni mennyire hamar meg lehet tanulni!

      (Pl. a youtube fordításaimnál is direkt használok hangul-t, hátha végre kedvet kapnak az emberek. Nem nehéz, sőt, szórakoztató lehet! :D)

      Köszönöm, igyekezni fogok, hogy sikerüljön!

      Még egyszer köszi, hogy itt jártál, és neked is sok sikert! Menni fog, ha nagyon akarod! ♥

      Törlés
    4. Köszi hogy válaszoltál és segítettél!❤
      Igyekezni fogok és remélem hogy sikerül megtanulnom.
      .. és a blogodat továbbra is fogom olvasni mivel nagyon tetszik :)

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...