EXO - Stronger



A te lábnyomaid erőteljesebbek, mint a sajátom,
A te könnyeid, melyek értem hullattál, erőteljesebbek, mint a sajátjaim.

Az ok nélkül lecsapó viharok napjain...
Minden rendben lesz!
Mindig figyeltelek, még ha mögötted is álltam,
Hisz Te mindig fogtad a kezem.

Erősebbnek érzem magam,
A végtelennek tűnő, sötét éjszaka lassan elmúlik,
Erősebbek lettünk, akár a napfény, te és én.

Mikor a szívem megfáradt,
Te váltál az erőmmé, ami feltött.

A hosszú út végén,
Még ha nehéz is lesz, végül megtalállak,
Minden rendben lesz!
Hisz akkor is magadhoz öleltél, mikor veszélyes voltam.

Akárhányszor hibázok,
Akárhányszor esek el,
Te adsz erőt, hogy még hamarabb állhassak fel,
Miattad lehetek az, aki.

A tegnap olyan távolinak tűnik,
Hihetetlen, de a ma is azzá válik,
Én pedig elérem a holnapot!

Akárhányszor hibázok,
Akárhányszor esek el,
Te vagy az ok, amiért erősebbé válok.

Akárhányszor hibázok,
Akárhányszor esek el,
Még erősebben fogok felállni.
Akárhányszor kétkedek,
Akárhányszor veszítek,
Erőssé teszel.
Erősebbnek érzem magam, erősebbnek érzem magam,
A végtelennek tűnő, sötét éjszaka lassan elmúlik,
Erősebbek lettünk, akár a napfény, te és én.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...