Beast ~ Butterfly



Nem baj, ha beleremegsz a szél hidegébe,
Én vagyok az, aki nem tudott megvédeni, ne sajnáld hát!
Eljöttél hozzám, pedig nem érdemeltelek meg, meleget adtál,
Bár minden kihűlt, még mindig hálás vagyok.

Remélem, hogy nem tart soká,
Így láthatlak, bármilyen messze is vagy.
Nekem elég annyi, hogy te képes vagy messzire szállni!
Az én pillangóm, az én pillangóm
Remélem nem tart soká...

Ne aggódj, oda lyukadtunk ki, ahonnan jöttük.
A világom előtted mindig is sötét volt.
Vannak dolgok, amiket nem vagyok képes megtenni,
Az ajkaim nem szólítják a neved.
Gyűlölöm, mélyen elszomorít.

Remélem, hogy nem tart soká,
Így láthatlak, bármilyen messze is vagy.
Nekem elég annyi, hogy te képes vagy messzire szállni!
Az én pillangóm, az én pillangóm
Remélem nem tart soká...

Megjavítottad a törött szívem,
Azt mondtad, nincs velem semmi baj.
Őszintén szólva, nem tudtam feladni érted mindent, mert túl gyenge vagyok.
"Kérlek gyere vissza hozzám, ne hagyj el!"
Még ezeket a szavakat sem voltam képes kimondani!
Hisz a szárnyaid már kibontottad, s gyönyörűbb voltál, mint valaha.

Remélem, hogy nem tart soká,
Így láthatlak, bármilyen messze is vagy.
Nekem elég annyi, hogy te képes vagy messzire szállni!
Az én pillangóm, az én pillangóm
Remélem nem tart soká...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...