Sziasztok!

Gyors leszek, és tömör. Szünet következik az oldalon, méghozzá több ok miatt. Az egyik az, hogy nagyon elegem van már azokból az üzenetekből, amiket kapok. Ha nem tetszik, amiket írok, nem kell ide járni - és elvenni a maradék kedvem is a dolgoktól. TI minden bizonnyal jobban tudtok mindent, így hát nem is kell bejegyzéseket sem olvasnotok. Nekem pedig nem kell fáradnom a suli és a munka mellett, hogy leüljek és hosszú történetet kerekítsek nektek - hogy én legyek az, akit elküldtök az "anyukámba", mert egy rossz szót merek szólni az "édes kis koreai" szerelmeitekről. Sajnálom, de a mai üzenet már egy kicsit túlment minden határon, miszerint "nem véletlen, hogy más oldalakat sokkal többen olvassák, pedig ők nem is jártak kinn". Oké, akkor olvassák, most ez engem hol érdekel? Nem ez a felháborító, hanem az, hogy mindenféle ismeretség nélkül már századszor küldtek el melegebb éghajlatra. Nekem is van életem, köszönöm, és nem vagyok köteles a blogot írni. Főleg, ha mikor épp nekiállnék mindig ilyen üzenetek várnak.

Akik olvastatok, nektek köszönöm a támogatást! Nagyon örültem minden kedves szónak. Amit megígértem, azt nagy valószínűséggel fel is fogom tenni, de nem tudom mikor. Sajnálom. Addig is legyen szép napotok! :)

13 megjegyzés:

  1. Hát ezt komolyan nem lehet igaz!Nem kötelező idejárni és lehet kultúrált módon is kifejezni azt ha más a véleményed mint a blog írójának,de a hozzászólások alapján egy-két embert nem tanítottak meg a normális viselkedésre.Szerintem itt elsősorban az volt a probléma hogy te le merted azt írni amit úgymond mások nem,tehát hogy Korea nem pont az a csodálatos hely ahogy mi azt elképzeljük .Engem is meglepett egy-két bejegyzésed,voltak olyanok amivel nem értettem egyet,viszont amikor egyes előadókról írtál én nagyon örültem hogy nem vagy elfogult egyikükkel szemben sem.Azokat az embereket meg nem értem akik téged szidnak,te csak leírtad azt amit tapasztaltál...komolyan egyesek azt hiszik hogy majd elmennek Koreába oppa majd halálosan szerelembe fog esni és happy lesz minden? Ezeknek az embereknek üzenem fel kéne ébredni...én nagyon élveztem a bejegyzéseidet és nagyon sajnálnám ha abbahagynád,de nyílván ez a te döntésed így ebbe nekünk nincs beleszólásunk :) További szép napot! :)
    Dinii :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm a hozzászólásodat (majdnem hozzállásodat írtam O.o fáradt vagyok. :D)

      Már 2011 óta írom ezt a blogot, sajnos egyre többet futok bele keresetlen szavakba. Ami elég fárasztó. Természetesen azért kezdtem el az egészet, mert élvezem. De valamilyen szinten természetesen az olvasók miatt is. És mikor lám rengeteg gonosz kobold téved ide, azzal nem akarok megbirkózni. :D Persze, figyelmen kívül hagytam addig is őket, de mostanság (és az általad említett ok miatt) sokkal többen lettek.
      Én nem kértem, hogy értsenek velem egyet, őszintén nem. Nem is kell! Ezek az én tapasztalataim, tényleg. De nehezen viselem, ha a saját szememmel, fülemmel érzékelt dolgokat megkérdőjelezik, mert engedjék már meg, hogy tudjam miken megyek keresztül - anélkül, hogy a "kurva anyámba" küldenének. Szó szerint. Én szívesen beszélgetek akár homlok egyenest ellenkező véleményekről is, tényleg! De akkor véleménnyel jöjjenek, ne anyázással. :D

      Még egyszer köszönöm a hozzászólást!

      Törlés
  2. Ne hallgass az utálkozókra!Ez a te blogod,azt írsz amit akarsz és aki olvasni akar az úgyis olvasni fog. A legjobb megoldás ,ha nem fárasztod magad az elolvasásukkal hanem törlöd őket . Valószínűleg a legtöbbjük csak jót tud elképzelni arról az országról,ahol az oppa lakik.Nekem személy szerint az volt az első ilyen témájú blog és ez a kedvencem is. Nagyon szépen kérlek ne hagyd abba! 😢😢😢😢 :'( *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm a hozzászólásodat, sokat jelentett. :)

      Már 11 óta vezetem a blogot, s valahogy nem hogy fogynának a bunkók, egyre többen vannak. Nem akarom befejezni, de elég rosszul érintenek az olyan üzenetek, amikben elküldenek a "kurva anyámba" ismeretlenek. Amiért el szoktam párat olvasni az azért van, mert próbálnék javítani az oldalon is, mégis mikre kíváncsiak az emberek, stb. De ha ez csak annyiban merül ki, hogy "oppa cuki, a felesége leszek", akkor nem tudom miért csinálom. :D Persze nem fogom befejezni, mert szeretem csinálni, de jó lenne, ha valahogy felnőne a rajongók fele :D

      Tényleg nagyon-nagyon köszönöm a hozzászólásod, nagyon sokat jelentett! :)

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Szomorúan látom hogy még mindig csak kritizálni tudnak az emberek. Ha valaki azon van hogy elérje céljait, mint te hogy kint lehetsz Koreában, azt állandóan megvetés fogja érni. Én nagyon örülök hogy kint vagy. Legalább olyan személytől kapom az infókat aki megbeszéltek éli. Nem pedig egy tizenéves "Koreai férjem lesz" lánytól, aki lefordít néhány angol vagy Akármilyen nyelven írt bejegyzést és abban a hitben él hogy az úgy is van. holott a bejegyzés azérz jött létre hogy fényezze az adott országot, a rossz dolgokat mellőzve. Elhiszem hogy bosszantó, de el kellene menned az efféle irigykedve, megszóló kommentek, üzenetek mellett. de ha az a döntésed hogy szünetet tartasz, akkor nem tudok mit tenni. Csak azoknak köszönhetjük akik nem bírják elviselni hogy nekik ilyen lehetőség nem fog meg adatni. :/ Nagyon várni fogom hogy meggondold magad. Igaz én is "elcsitultam" itt, de jártam itt a blogon. :) Számomra is még mindig ez az elsőszámú blog, amit nagyon szeretek. :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen a kommentet, nagyon sokat jelentett! :) Te vagy az egyik legrégebbi olvasóm, mindig öröm látni, hogy felbukkan a neved. Te aztán tényleg tudod mennyi kis troll járkált már ezen az oldalon is. :D

      Hát, bezárni nem fogok, jelentkezek is - mert sajna szeretem csinálni. (:D Bleee trollok, nem tudtok eltántorítani!)

      Bárki megcsinálhatja amit én tettem, tényleg nem vagyok különleges és pénzem aztán meg semmi, ezért robotolok suli mellett is. :D Mindenkinek csak egy kis önbizalmat kell szerezni és képes lehet bármire! :) :)

      Még egyszer köszönöm, hogy látogatod az oldalt és hogy hagytál hozzászólást is, sokat jelentett, nagyon! :)

      Törlés
  5. Sosem értettem az utálkozókat. Egyszerűen nem fér a fejembe, hogy egyesek miért érzik jobban magukat attól, hogy másokat bántanak, mindezt azért mert nem egy véleményen vannak, vagy csak ennyire nem elfogadóak...
    Túlzás nélkül mondom, hogy az egyik legjobb ember vagy akit valaha megismertem , olyan ritka emberi jó tulajdonságokkal mint az őszinteség, az éleslátás és az elfogadás. Igazságszerint egyáltalán nem tartom meglepőnek a döntésed, már az is szép teljesítmény, hogy "csak" most lett eleged. Bár őszintén remélem, hogy "visszatérsz", tiszteletben kell tartanom(unk) a döntésedet, és a továbbiakban sok szerencsét kívánok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Köszönöm szépen a hozzászólást, nagyon jól esett.

      Te is tudhatod mennyire régóta van ez a helyzet, s elég idegesítő is. De hát, csak egy kis szünet (vagy ahogy majd jön), aztán túl leszek rajta. Csak az a baj, hogy sokszor az emberek azt hiszik, hogy gép elé születtem, s nem kell suliba járnom, dolgoznom és tanulnom se. Ja persze családom sincs. :D

      Nagyon örülök, hogy megismerhettelek, mert amivel jellemeztél...az rád is igaz, teljesen. Nincs is semmi másra szükséged, csak egy kis önbizalomra és hitre magadban! Akkor máris képes leszel bármire, ahogy azt már mondtam is. Tudom, egyszer te is eljutsz oda, ahová szeretnél! :):)

      Még egyszer nagyon köszönöm a hozzászólást! Nagyon kedves volt tőled. :)

      Törlés
  6. A fordítások jók voltak, de ez kb. senkit se érdekel.. Ha nem videón van akkor meg se nézik, pedig a te szövegeid ötször minőségibbek mint a youtube fordítók kreálmányai.. De ez van. Senkit se érdekel ha el kell olvasni vagy rá kell keresni. A bejegyzéseid amúgy viccesek meg érdekesek voltak, de senki se azt várja hogy leszólj embereket... Szóval megértem hogy kritizálnak és jogosan. Attól hogy te így-úgy látsz valamit nem biztos hogy az úgy van... a rajongók a kedvencükről akarnak olvasni és nem mellesleg fele ember el se hiszi hogy te kinn vagy....én se nagyon...az oldal először nagyon rossz volt, fejlődött de mára senkit se érdekel. Nem csodálom ha bezársz.

    VálaszTörlés
  7. Szia! Köszönöm a hozzászólást! Nem kell itt elhinni semmit sem. :D Ha kimész, akkor majd átértékeled amit írtam, vagy sem. :D Mindez csak ennyiről szól. Ezek történetek, semmi több, nem kell komolyan venni semmit közülük, nem függ tőle senki élete sem. :D

    örülök, hogy legalább a fejlődést látod. Először...jesszus, vissza se akarok emlékezni miket írtam s fordítottam. :D DE! Az is én voltam, szóval soha nem törölném ki, vagy másítanám meg. :)

    Tényleg köszönöm a hozzászólást!

    VálaszTörlés
  8. Legalább te már jó meleg éghajlaton leszel mikor ezek majd télen összevissza befagyott testnyílásokkal várják áhított szerelmük jonnykáját xDDD

    amúgy szard csak le őket, tudod, mindig van 1 busz ami megtalálja ezeket az embereket és szép piros festést csinál belőlük xD

    VálaszTörlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...