4minute ~ Blind [ACT.7]


Hazugság, hazugság, hazugság
Mit akarsz tőlem? Vess véget a műsornak!
Játszottál velem, most már ennyit sem érek,
Dobtál, mert már nem leled bennem örömöd
Miért vagy ilyen szörnyű?

Mindig hülyére vettél,
Elrejtetted milyen is vagy.
Nem sejtettem. Szórakoztató volt?
Neked köszönhetően én is jól éreztem magam. Seggfej vagy.
Jól játszottál, ne is reméld a bocsánatom,
Mostantól mindketten a saját dolgunkkal foglalkozunk.

Megváltoztál, nekem pedig be kell fejezem ezt a kapcsolatot.
Az elejétől hülyére vettél.

Vége, nem szeretlek többé,
Még csak nem is sajnálom.
A beléd vetett bizalmam megtört,
Darabokra hullott.

Ne akard szerelemként feltüntetni,
Ne tégy úgy, mintha szerettél volna,
Ne rejts el a valós éned.
Nem látlak, nem látlak.

Mit akarsz tőlem? Elég legyen!
Beteg vagy, elfáradtál. Tűnj az utamból!
Végeztem veled, elegem van belőled.
Nem csinálhatsz hülyét belőlem, soha többé.

A maszk még az arcodon,
A veled való találkozásom a legrosszabb dolog ami történt velem,
Te hibáztatsz másokat? Ez komoly?
Úgy tettél, mintha szerettél volna,
Akik ismernek, már megszokták a hazugságaid,
Tudod, nem mindig jó dolog, ha az igazság kitudódik,
Oh Istenem, viseld hát azt a maszkot, nem kell megbánnod semmit!

Már túl késő,
Vak voltam, nem láttam semmit,
Már rég túl késő
Az elejétől kezdve csak tettetted a szerelmet

Vége, nem szeretlek többé,
Még csak nem is sajnálom.
A beléd vetett bizalmam megtört,
Darabokra hullott.

Ne akard szerelemként feltüntetni,
Ne tégy úgy, mintha szerettél volna,
Ne rejts el a valós éned.
Nem látlak, nem látlak.

Undorító vagy, ne gyere közelebb!
Nem kérek a sajnálatodból, nincs szükségem rá,
Minél messzebb akarok kerülni tőled.
Nem látlak, nem látlak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...