Zico ~ You are Me, I am You | 너는 나 나는 너


[Gréta kérésére]

Te vagy én, és én vagyok te
Én vagyok te, te vagy én. 
Ha a szívünk egy, mi is egyek leszünk.
Te vagy én, és én vagyok te
Imádom ezt a képet, 
Ezeket a néha nyálas kifejezéseket meg ki alkotta?

Kedvesem, adj egy pofont,
Mi történt velem az utóbbi napokban, 
Kitöröltem az exem számát,
Csak akusztikus zenét hallgatok,
Pedig csak hip-hop számokat hallgattam eddig.

Mondd, mit akarsz tőlem?
A legszebb korunkban vagyunk,
Lángoló szerelemre van szükségünk,
Az a múltbéli szemétládával össze sem fogsz tudni hasonlítani,
Én jobb leszek hozzád.

Én vagyok te, te vagy én. 
Ha a szívünk egy, mi is egyek leszünk.
Te vagy én, és én vagyok te
Tökéletes képet alkotunk együtt.

A barátaim szerint ez a legjobb időszak,
De én kicsit sem aggódok,
A baj az, hogy mindez túl jó.
De figyelj, már nem káromkodok annyit,
Normálisan hordom nadrágomat is, s másra rá sem mosolygok.
Ne figyeld a tükörképed, nincs min javítanod,
Akkor vagy a legszebb, mikor nem viselsz sminket.
Ha anya látna, talán el is ájulna.
Igazából mindössze le kell írnom a neved.

Hiszek a végzetben,
Horoszkópok vagy tarot kártyák?
Nem a csillagok alapján választok párt.
A megszállott volt barátod nem engedem a házad közelébe.
Én jobb leszek, mert

Én vagyok te, te vagy én. 
Ha a szívünk egy, mi is egyek leszünk.
Te vagy én, és én vagyok te
Tökéletes képet alkotunk együtt.

Egész éjjel egymást csókoljuk,
Ha együtt vagyunk, minden tökéletes.
Reggel felébredünk, s te iszonyatosan gyönyörű vagy,
Add hát az ajkad!

Én vagyok te, te vagy én. 
Ha a szívünk egy, mi is egyek leszünk.
Te vagy én, és én vagyok te
Tökéletes képet alkotunk együtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...