Teen Top ~ Please, Don't Go | 가지마 [RED POINT]


Egy ponton megváltoztál,
Jól éreztem veled magam, mintha a családdal lettem volna,
Az sms-ek kötelességgé váltak,
A szívességek elvárássá.

Ahogy múlt az idő, tudtam, igen
Jobban kellett volna csinálnom,
Még nem késő, ugye?
Még visszatérhetünk?

Nézd, ez nem jó,
Mert nem vagy itt.

Kérlek ne menj, meg fogok változni!
Kérlek ne menj, ígérem neked!
Komolyan gondolom, nem csak azért mondom, hogy visszatartsalak.
Kérlek adj még egy esélyt!

Nem szerettem veszekedni, szóval csak ragaszkodtam az igazamhoz,
De miattad feladom, hisz nem lehetek önmagam nélküled.
A világ megváltozott, a pillantásod megváltozott.

Örült voltam akkor,
Téged láttalak, de
Elveszítettem a vonzalmat s az odafigyelést közöttünk.
Megbántam (bocsáss meg) a régi napokat.

Ez a büntetésem,
Ami épp olyan fájdalmas, mint amit te éreztél.

Kérlek ne menj, meg fogok változni!
Kérlek ne menj, ígérem neked!
Komolyan gondolom, nem csak azért mondom, hogy visszatartsalak.
Kérlek adj még egy esélyt!

Annyi dolgot akartam tenni érted,
Nem engedhetlek el így!
Jobban kellett volna csinálnom,
Igen, megbántam, nem élhetek nélküled!

Egy utolsó szívességet kérek,
Te vagy nekem az egyetlen,
Megbántam, minden nap sírok.
Te vagyok, ennyi.

Ne menj, helyre fogok hozni mindent!
Gyere vissza, ígérem neked!
Komolyan gondolom, nem csak azért mondom, hogy visszatartsalak!
Kérlek, adj még egy esélyt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...