Teen Top ~ DAY [RED POINT]


Mikor elhagytál engem,
Az idő megállt számomra.
Miután eltűntél,
Semmire sem voltam képes többé.

Egyetlen hiba miatt tűnt el a szerelmem,
Igen, tisztában vagyok a hibámmal,
Tényleg szörnyű voltam. Tudom.

Egy, két nap. Utánad kutatok.
Szeretném visszakapni az ellopott édességem, megállíthatatlanul.
Látni akarlak, ahogy ismét a párnáimon fekszel.

Egy nap, két nap
Nem tudlak elfeledni,
Látlak a könnyeimen keresztül.
Egy nap, minden nap
Nem tudlak elfeledni,
A hulló könnyeim beszélnek helyettem.

Ismét sírok,
Letöröltem újra s újra, de csak folyton hullanak.
Ismét sírok,
Még ha hívlak is, nem vagy itt.
"Elég legyen, ne sírj!"

Néha még mindig emlékszem az ígéretünkre,
Mikor egyedül vagyok, rád gondolok.
Hiányzol, egyszerűen hiányzol.

Egy átlagos szomorú zene,
Átlagos szomorú dalszöveg.
A mi történetünkről szól, nyilvánvaló.
Egyszer sírtál, egyszer hagytál el.
Hát, egy ilyen történet ez.
Tudod, minden úgy van, ahogy mondtad,
A szerelem ilyen egyszerű.
Még ha szörnyen szomorú is vagyok,
Senki sem tud róla.
Mindössze téged akartalak, csak téged.

Egy nap, két nap
Nem tudlak elfeledni,
Látlak a könnyeimen keresztül.
Egy nap, minden nap
Nem tudlak elfeledni,
A hulló könnyeim beszélnek helyettem.

Nincs válasz a szerelemben,
Az én szívem egyre nagyobb lett,
A te szíved pedig egyre kisebb.
Te kezdtél el bocsánatot kérni,
Végül senkikké váltunk.

Egy nap, két nap
Nem tudlak elfeledni,
Látlak a könnyeimen keresztül.
Egy nap, minden nap
Nem tudlak elfeledni,
A hulló könnyeim beszélnek helyettem.

Ismét sírok,
Letöröltem újra s újra, de csak folyton hullanak.
Ismét sírok,
Még ha hívlak is, nem vagy itt.
"Elég legyen, ne sírj!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...