Cross Gene ~ Noona, you | 누나 너 말야


Noona, ne játssz velem!
Igen, te!
Én is férfi vagyok, ne beszélj hát más pasikkal,
Te az én csajom vagy!

Noona, miért nem tudod?
Bolond vagy, bolond!
Miért nem tudod?

Lalalalala

Még ha másokkal randizol is,
Mellettem jobban nézel ki.

Mindegy hányszor mondom el,
Azt hiszed fiatal vagyok még.

Annyiszor mondtam már, mégis csak nevetsz,
Mikor fogsz férfiként tekinteni rám?
Hová figyelsz? Rám nézz!
Te az enyém vagy noona.

Noona, ne játssz velem!
Igen, te!
Én is férfi vagyok, ne beszélj hát más pasikkal,
Te az én csajom vagy!

Ne hagyj figyelmen kívül,
Ne próbálkozz hasztalanul!
Nincs értelme,
Ne játszd a nehezen kaphatót!

Lalalalala

A lány akiről mindig meséltem, te vagy,
De te akkora bolond vagy
Már aludni sem tudok miattad.

Mikor rám támaszkodsz,
Tudom mire van szükséged,
Noona, rám számíthatsz,
Mindig itt leszek.
Így gondolj rám noona!

Noona, ne játssz velem!
Igen, te!
Én is férfi vagyok, ne beszélj hát más pasikkal,
Te az én csajom vagy!

Noona, nézz rám!
Bolond, hisz rólad beszélek!
Nézz a szemembe!

Noona, ne játssz velem!
Igen, te!
Én is férfi vagyok, ne beszélj hát más pasikkal,
Te az én csajom vagy!

Ne hagyj figyelmen kívül,
Ne próbálkozz hasztalanul!
Nincs értelme,
Ne játszd a nehezen kaphatót!

Noona, noona
Miért nem érted?
Bolond vagy, bolond!
Miért nem érted?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...