Ailee & Chancellor ~ Symphony [VIVID]


Siess, gyere közelebb
Gyere egy kicsit közelebb, csak egy kicsit közelebb
Így hallhatom a hangod,
Hangosabban, hangosabban, suttogd, hogy szeretsz,
Csak egy kicsit hangosabban, így hallhatom a lélegzeted.

Úgy imádom, mikor ilyen vagy.
Mikor nekem énekelsz,
Még ha kicsit esetlen is, számomra a legszebb.

Követem az ajkaid mozgását,
Így énekelj!
Azután én is veled énekelek ooh,

Akár egy szimfónia lalala
Énekelj nekem egy dalt, ooh kedvesem
Egy dalt értem, oh
Beletöltöm az összes szerelmem,
S még többet adok vissza,
Hisz te vagy a szerelmem, a szerelmem!

Értem énekelj, hangosabban!
Hallgatni fogok.
Csak egy kicsit hangosabban,
Így még odakinn is hallhatják,
Gyere csak, ez egy magán óra,
A hangomat figyeld!


Úgy imádom, mikor ilyen vagy.
Mikor nekem énekelsz,
Még ha kicsit esetlen is, számomra a legszebb.

Követem az ajkaid mozgását,
Így énekelj!
Azután én is veled énekelek ooh,

Akár egy szimfónia lalala
Énekelj nekem egy dalt, ooh kedvesem
Egy dalt értem, oh
Beletöltöm az összes szerelmem,
S még többet adok vissza,
Hisz te vagy a szerelmem, a szerelmem!

Minden nap erre a dallamra imádkozok,
Senki sem képes arra, mire mi
Egyre jobban hasonlítunk egymásra,
Nincs szükségünk dalszövegre

Dadaradaradadara

Akár egy szimfónia lalala
Énekelj nekem egy dalt, ooh kedvesem
Egy dalt értem, oh
Beletöltöm az összes szerelmem,
S még többet adok vissza,
Hisz te vagy a szerelmem, a szerelmem!

Akár egy szimfónia lalala
Énekelj nekem egy dalt, ooh kedvesem
Egy dalt értem, oh
Beletöltöm az összes szerelmem,
S még többet adok vissza,
Hisz te vagy a szerelmem, a szerelmem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...