2015 - Debüt halom!



Nos, végre sikerül az összes fellelhető bandát megkeresnem, akik a múlt évben debütáltak. Higgyétek el, nem volt kis munka. Haha, sebaj, megérte - még én is találtam olyat, ami meglepett, s nem is hallottam róla. Tavaly is akadtak megdöbbentően szörnyű próbálkozások, pont úgy ahogy több ami teljesen rendben volt, valamint roppant sok remek alkotás is.

Lássuk mi történt az elmúlt esztendőben!






JANUÁR:
Honey Girls


Dal: Again
Nem: nő
Tag: 5
Cég: Leeds (리즈) Entertainment

G-Friend
Dal: Glass Bead
Nem: nő
Tag: 6
Cég: Source Music Entertainment


Dawg'loo
Dal: OH

Nem: férfi
Tag: 5
Cég: Danal Entertainment


1PUNCH
Dal: Turn Me Back
Nem: férfi
Tag: 2
Cég: D-Business & Brave Entertainment

ZZBest
Dal: Temptation
Nem: nő
Tag: 5
Cég: Faith Entertainment

Fri.D
Dal: I Like
Nem: férfi
Tagok: 2
Cég: Star Factory Entertainment


FEBRUÁR:

Rubber Soul
Dal: Life (&Mad Clown)
Nem: Nő
Tagok: 3
Cég: Universal Music Korea, Happy Tribe Entertainment,  HC

Bellroseya
Dal: OK

Nem: nő
Tagok: ?
Cég:  SCM Entertainment

Dongnae Oppa

Dal: Oppa Kanda
Nem: férfi
Tagok:7
Cég: Mac Agency

PlanC
Dal: Spring is Coming
Nem: vegyes
Tagok: 3
Cég: Creative About Entertainment


A-Plus !
Dal: Again & Again
Nem: nő
Tagok: 3
Cég: Owl Entertainment


Humble
Dal: Like it
Nem: férfi
Tagok: 5
Cég: Luminant Entertainment


MÁRCIUS:

SUS4
Dal: Shake It
Nem: nő
Tagok: 3
Cég: TK Entertainment

CLC
Dal: Pepe
Nem: nő
Tagok: 5
Cég: Cube Entertainment

Pretty Brown
Dal: Break Up with Break Up
Nem: férfi
Tagok: 2
Cég: Brand New Music

Verry
Dal: Can We Luv
Nem: nő
Tagok: 2
Cég: Stoneship Entertainment

Baba
Dal: ?
Nem: nő
Tag:5
Cég: PR Entertainment


ÁPRILIS:

Pocket Girls
Dal: Bbang Bbang
Nem: nő
Tagok: 4
Cég: Danal Entertainment

The Ark
Dal: The Light
Nem: nő
Tagok: 5
Cég: Music K Entertainment

Oh My Girl
Dal: Cupid
Nem: nő
Tagok: 8
Cég: WM Entertainment

Cupid
Dal: I Feel Good
Nem: nő
Tagok: 4
Cég: ?

ONE Voices
Dal: Flush
Nem: Férfi

Tagok: 2
Cég: HAK Entertainment


National Team
Dal: Crazy Money
Nem: Férfi
Tagok: 2
Cég: Adel Entertainment

M.FECT
Dal: Impact
Nem: férfi
Tagok: 5
Cég:  Midas Entertainmen


MÁJUS:

ROMEO
Dal: Lovesick
Nem: Férfi
Tagok: 7
Cég:  CT Entertainment

MONSTA X
Dal: Trespass
Nem: Férfi
Tag: 7
Cég: Starship Entertainment

A6P
Dal: Face Off
Nem: Férfi
Tagok: 6
Cég:  DS Entertainment

N.Flying
Dal: Awesome
Nem: Férfi

Tagok: 4
Cég: FNC Entertainment

Jung JoonYoung Band (JJY Band)
Dal: OMG
Nem: Férfi
Tag: 4
Cég:  CJ E&M Music

Seventeen
Dal: Adore U
Nem: Férfi
Tag: 13
Cég: Pledis Entertainment

Intense
Dal: Cry
Nem: Férfi
Tag: 4
Cég: JM Star Entertainment

Tweety
Dal: MR (Bbeonhan Sori)
Nem: nő
Tag: 4
Cég: ?

Honey Friends
Dal: Neh Neh Neh Boo Boo
Nem: nő
Tag: 3
Cég: IONE Entertainment

Sixth Sense
Dal: Barbie Bunny
Nem: nő
Tag: 3
Cég: U.P Entertainment


JÚNIUS:

Baby Boo
Dal: Boo Boo Boo
Nem: nő
Tag: 4
Cég: Hyeonda Company

Rebro
Dal: Return
Nem: férfi
Tag: 6
Cég: ?

Asha
Dal: Mr. Liar
Nem: np
Tag: 4
Cég: CM Entertainment

Vitamin Angel
Dal: Summer Fairy Tale
Nem: nő
Tag: 4
Cég: ?

Awesome Baby
Dal: Why Am I? 
Nem: nő
Tag: 5
Cég: TN Nation Entertainment

Rare Potato
Dal: Fake Illness
Nem: férfi
Tag: 3
Cég:  Yedang Entertainment & Yoowol Entertainment

Bambino
Dal: Oppa Oppa
Nem: nő
Tag: 4
Cég: JS Entertainment

Playback
Dal: Playback
Nem: nő
Tag: 4
Cég: Clear Company

Double Eight
Dal: Don't Let Me Go
Nem: férfi
Tag: 5
Cég: Star O Entertainment

Laysha
Dal: Turn Up The Music
Nem: Nő
Tag: 5
Cég: JS Entertainment



JÚLIUS:

Love Us
Dal: Tickle
Nem: nő
Tag: 4
Cég: Creative Soo

Highbrow
Dal: The Mind (& Lee Haeri)
Nem: férfi
Tag: 2
Cég: MBK Entertainment

Good Girl
Dal: Don't know
Nem: nő
Tag: 3
Cég: Ecast Entertainment

AFOS [LOLOLOLOL. BOCSI]
Dal: Last Winter
Nem: férfi
Tag: 6
Cég: ? 

VX
Dal: Fantasy
Nem: férfi
Tag: 5
Cég: NA Entertainment

10x10
Dal: Amomia
Nem: nő
Tag: 5
Cég: Gaon Entertainment

Hidden
Dal: What's Wrong?
Nem: férfi
Tag: 5
Cég: ? 

LIME
Dal: Toc Toc Toc
Nem: nő
Tag: 4
Cég: V&K Entertainment *úgy tűnik, ők egy vietnami banda

Bully (Gangster)
Dal: I'm the Man
Nem: férfi
Tagok: 5
Cég: Luminant Entertainment



AUGUSZTUS:

April
Dal: Dream Candy
Nem: nő
Tag: 6
Cég: DSP Entertainment

MyB
Dal: My Oh My 
Nem: nő
Tag: 5
Cég: Maroo Entertainment

ALLSTAR
Dal: Sugar
Nem: férfi
Tag: 5
Cég: ? 

M.A.S 0094
Dal: Butterfly Find a Flower
Nem: férfi
Tag: 5
Cég: ? 

1TensioN
Dal: Dajulke
Nem: férfi
Tag: 4
Cég: Bridge Sound Entertainment

Rooftop House Studio
Dal: Heart Throbbing (&Sunny)

Nem: férfi
Tag: 2
Cég: Fun Factory



SZEPTEMBER:

4SOME
Dal: A.D.A 
Nem: nő
Tag: 4
Cég: Sugar Entertainment

Unicorn
Dal: HUK
Nem: nő
Tag: 5
Cég: Show Brothers Entertainment

The Shorties
Dal: Wonder About You

Nem: nő
Tag: 3
Cég: CS Entertainment

Day6
Nem: férfi
Tag: 6
Cég: JYP Entertainment

NPI / New Planet Icons
Dal: Vampire
Nem: férfi
Tag: 6
Cég: New Planet Entertainment

UP10TION
Nem: férfi
Tag: 10
Cég: TOP Media

ACE
Dal: Fallen
Nem: nő
Tag: 4
Cég: Worthy Entertainment

DIA
Dal: Somehow
Nem: nő
Tag: 7
Cég: MBK Entertainment

iKon
Dal: My Type
Nem: férfi
Tag: 7
Cég: YG Entertainment

VIVIDIVA
Dal: Service
Nem: nő
Tag: 6
Cég: DN Entertainment

A.H.H.A
Dal: Hood On
Nem: nő
Tag: 4
Cég: YellOcean Company

HADY
Dal: Hello
Nem: nő
Tag: 4
Cég: Kings Entertainment



OCTOBER:

One O One
Dal: Love You
Nem: férfi
Tag: 4
Cég: Starhaus Entertainment

ATT
Dal: Temptation
Nem: nő
Tag: 5
Cég: Broad Entertainment

Hotties
Dal: Bambambam
Nem: nő
Tag: 5
Cég: Soleino Entertainment

The Starz
Dal: I like U
Nem: nő
Tag: 5
Cég: Sin Entertainment

Geerisz
Dal: Only You
Nem: nő
Tag: 3
Cég: ?

Hexe
Dal: I Must Be Crazy (& Plug Galaxy)
Nem: Nő
Tag: 5
Cég: ? 

TWICE
Nem: nő
Tag: 9
Cég: JYP Entertainment

M Crown
Nem: férfi
Tag: 7
Cég: Starpro Entertainment

Trophy
Nem: férfi
Tag: 6
Cég: FM Entertainment

P.L.O
Dal: Lalala
Nem: férfi
Tag: 5
Cég: Butterfly Entertainment

PPL
Dal: Rush
Nem: nő
Tag: 6
Cég: Parksal Entertainment

5NL (Oneul)
Nem: férfi
Tag: 4
Cég: Urbane Music

SIDA
Dal: It's You
Nem: nő
Tag: 5
Cég: 2L Company



NOVEMBER:

VAV
Nem: férfi
Tag: 6
Cég: AQ Entertainment

M.A.P6 (az A-Prince 4 volt tagja)
Dal: Storm
Nem: férfi
Cég: Dream Tea Entertainment

Dia Girls
Dal: Gently
Nem: nő
Tag: 4
Cég: Diamond One Entertainment

Snuper
Nem: férfi
Tag: 6
Cég: Widmay Entertainment

Road Boyz
Nem: férfi
Tag: 5
Cég: Coconut Entertainment

I.C.E
Dal: Over U
Nem: nő
Tag: 4
Cég: HS Entertainment

UNIZ
Dal: Replay
Nem: nő
Tag: 4
Cég: ?


DECEMBER:

Wable
Nem: nő
Tag: 2
Cég: MMO & CJ E&M

GIRLS GIRLS
Dal: Deal
Nem: nő
Tag: 5
Cég: H Brothers Entertainment

PureL
Dal: Balloons
Nem: férfi
Tag: 5
Cég: IT Entertainment

Phenomenon
Dal: Fresh
Nem: férfi
Tag: 3
Cég: Tajoy Entertainment



Hogy nekem mi a véleményem? Érdekes, mert azt veszem észre, hogy minden egyes évben egyre erősebben nyomják a debütáló bandákat. Az ok érthető, az előző évben is voltak olyanok, s egyre többen, akik fenn is tudtak maradni, így nem csak esetlen feltörekvőkkel kell versenyezni (természetesen a meglévő népszerű együttesek mellett), hanem mondhatni akár profiknak írt dalokat előadó énekespalántákkal. 


Egyre nagyobb a verseny, s ez az év egyszerűen zseniális volt ebből a szempontból. Sok együttes már debütálása után nagy népszerűségnek örvendett, ami nem sok esetben történt meg a múltban. Talán belefáradtak az emberek a régiekbe? Talán győzött az "új s csillogó" játékszerek felett érzett öröm? Lehetséges. De, tudjátok ti is, hogy a véleményem annyi; nem kötelező azt gondolni, hogy a régiek számai jobbak, csak mert ismerjük a nevüket. Ettől függetlenül egy ismeretlen, új banda/énekes is állhat elő eget rengető slágerekkel

No akkor lássuk elsőnek a hölgyeket

Akik engem teljesen elvarázsoltak, azok a GFriend lányai, akik nem csak egy, nem is kettő, de immár három erős dallal leptek meg. Mindemellett nem csak a videóik voltak minőségiek, de a mini albumokon található összes többi szám is. Ezt pedig nem sokan mondhatják el magukról, pláne ha egy olyan cégtől jönnek, ahol több s rohangászó próbálkozó, mint a tehetséges zeneszerző vagy koreográfus - mert ezeket tényleg meg is kell fizetni. Egyébként szerencséjük is volt, mert a stílus amit képviselnek épp hiánycikknek számított - s nem csoda az sem, hogy az Into A New World mintájára készült el a debütáló daluk. Eleinte a hangjuk, nos, érdekes volt, s messze nem olyan, amit elvártam volna, de az tagadhatatlan, hogy ilyen energiával is régen láttam már fellépőket! A lányok tényleg akarják a sikert, ezt egyszerűen nem lehetetlen nem észrevenni. Számomra ők 2015 legjobb kezdő bandája


Aztán ott van még a TWICE. A mini album remek lett, a Like Ooh Ahh pedig még annál is jobban! A táncot fel tudom idézni a fejemben, s kedvem lenne ropni is egyet, ha meghallom a dalt - ami kb. naponta történik. A lányok csinosak, legtöbbjük kifejezetten szép is - s szurkolok, hogy a nemzetiségi gondok leküzdése is hamar meglegyen!



Oh My Girl - akik az CLOSER c. számukkal az év egyik legjobbját alkották meg... Nos, debütáláskor nagyon nem győztek meg, de amikor ez a dal kijött, szinte meghaltam. CSODÁLATOS és a függője vagyok. (Sean Alexander, ez ismét remek volt!)

A többiek, akiktől még sokat várok: DiA, CLC, The Ark, Myb



S vannak azok, akik - szerintem -, nem akottak valami nagyot, mégis valami módon oda kellett figyelnünk rájuk, mindegy az ok mi volt: Pocket Girls, Cupid, Bambino.


Áh, jönnek a fiúk. Itt is sokkal több minőségi debütálást láttam, mint az eddigi évek során. Akiket én a legjobban kedveltem, az...



A DAY6. Egyszerűen ZSENIÁLIS amit alkottak. A kiadott album összes dala fenomenális volt, a videó, a hangok, minden tökéletesen a helyén volt. Ilyet már régen hallottam! A KPOP amúgy is szűkölködik valós együttesekben - pedig mennyire jók is lehetnek! Engem totálisan meglepett, mikor először hallgattam őket, s titeket is ez fog várni, ha még esetleg nem hallottátok őket. Főképp a COLORS című dalt ajánlom

Ezután a mindenki által pontosan ismert iKON jön most. A fiúkat sokan szeretik, sokan utálják - YG banda, ez nem is csoda. Az utálkozók szerint csak a cég miatt jutottak oda ahová, akik imádják őket, azok pedig az egekig magasztalják tehetségüket


Erről nekem csak annyi a véleményem, hogy a fiúk tehetségesek - de vannak, akiknek még kell fejlődni. Én szeretem őket, TÉNYLEG szeretem őket, ami elég meglepő, mert eddig egy YG banda sem nyerte el a tetszésem túlzottan. Viszont rájuk megéri figyelni - persze ez csak az én véleményem. Mindenki döntse el, mit szeret, s mit nem. 

Aztán itt volt nekünk a Monsta X, kik meglepően erős zenével törtek át az ismeretlenségen. Még mindig nincs túl sok rajongójuk, de ezzel a "markényi" emberrel is szerencsésnek mondhatják magukat. Tőlük még sokat várok, s remélem még jobb számokkal rukkolnak majd elő! A HERO egyszerűen remek volt, napokig hallgattam, szinte megállás nélkül - a lemezük pedig a táskámban landolt. Nagyon anyag volt. 



Még egyet meg kell említenem. A ROMEO az a banda, amivel nem tudok mit kezdeni. A Debütáló dalukat RONYGOSRA hallgattam, mert imádom a tagadhatatlan INFINITE hatást, ám...a visszatérésüket kicsit sem szerettem. De valahogy...nagyon érzéseim vannak velük kapcsolatban...

A többiek, akiktől még sokat várok: M.A.P6, Road Boys, 6AP. Ők talán még viszik valamire, talán.




Nektek mi a véleményetek? Volt olyan, akit megszerettetek? 

5 megjegyzés:

  1. A G-friendet próbáltam megszeretni (tényleg)de nem sikerült.:( Nem az műfajom.
    Monsta x: Egyszerűen IMÁDOM!! :D
    Annyira szeretem a dalaikat ,hogy már ilyesztő.Annyira jók a rap részek benne :))
    A Playback Playback-jé se rossz annyira.
    Az Icon Apologyja is jó lett.
    Az Up10tion is nagy kedvencem lett. A Catch me című számuk amilyen egyszerű olyan nagyszerű.
    A Road Boys is alkotott egy jó kis nótát :D
    Hát,ennyi lenne a rövid kis szöszenetem. :)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Szia :) Nagyszerű bejegyzés volt,és köszönöm a munkádat mert gondolom nem volt könnyű dolog összegyűjteni ezt a sok csapatot :) Kicsit hosszú lesz a véleményem,de remélem azért elolvasod :)
    Az első akit megemlítenék a TWICE.Véletlenül ismertem meg őket,JYP videókat néztem a neten és rátaláltam a SIXTEEN első részére és érdekesnek találtam.Majdnem mindenki akit megkedveltem bekerült a csapatba.Ötletes volt JYP-tól a műsor,hiszen a lányok már a debütálásuk előtt nagyon népszerűek voltak.szóval JYP elérte a célját.A debütáló dalukra azt tudom mondani hogy fülbemászó,a koreográfia nem nagy szám viszont elsőre megragadja az ember figyelmét és könnyen meg lehet tanulni,ráadásul vicces is :D

    GFriend: A blogod alapján ismertem meg őket,és kíváncsi lettem rájuk.Az első ami eszembe jutott róluk az hogy aranyosak :) Engem nem zavar ha kicsit hasonlítanak az SNSD-re vagy az Apink-re.Minden elismerésem a koreográfusnak,ugyanis mindegyik koreográfiájukat imádom!Valamint az mellett sem lehet elmenni hogy mennyire összhangban táncolnak.Amikor a Weekly Idolban szerepeltek eszméletlenek voltak a random táncjátéknál,Doniéknak a földön volt az álluk ahogy nekem is :D Elismerésem a lányoknak és HAJRÁ! :D

    Day6:Nagyon elfolgult leszek velük,de nem tudok mást mondani csak az hogy IMÁDOM a srácokat!Nagyon tehetségesek,és annak ellenére hogy nem lépnek fel zenei műsorokban nagyon sok rajongójuk van,aminek örülök hiszen megérdemlik a srácok az elismerést.Nyilván van akinek nem tetszik a zenéjük,de ízlések és pofonok :D Személyiségileg is nagyon aranyosak és viccesek. (Remélem ilyenek maradnak )Sok negatív kritika éri a Got7-et a dalaikkal kapcsolatban,viszont aranyos a barátságuk a Day6 tagjaival,nekem ez egy kis pozitívum rájuk nézve. (Megj:Jr. töltött fel IG-re egy videot a Day6 első koncertjéről amin Yugyeom látható ahogy annyira táncol a a koncerten hogy majdnem átesik a korláton xd aranyos maknae xd ).A fiúk albumára egy rossz szavam nem lehet,mindegyik szám fantasztikus,a Colors pedig egyszerűen gyönyörű! Sok sikert a fiúknak! :D

    Monsta x:A Weekly Idolban láttam őket előszőr és akkor még nem ismertem őket,így gondoltam megnézem kik ezek az újoncok :D Végig nevettem az egész részt,komolyan ennyi idiótát (persze jó értelemben) egy helyen :D Ezek után utána jártam pontosaban kik is ők és megtetszett a debütáló daluk :D Szerintem érdemes odafigyelni rájuk a jövőben :) HAJRÁ! :)

    Mégegyszer köszönöm a bejegyzésedet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen, hogy olvastad a bejegyzést és kommentet is hagytál. Persze, hogy elolvastam, nagyon is élveztem! :)

      Hű, valaki itt ismerte meg a GFriend-et! Tiszta boldog vagyok most. Örülök, ha kicsit is elnyerték a tetszésedet. Ó igen, roppant profin csinálják a koreográfiákat, nekem is mindig leesik az állam. Iszonyatosan sokat gyakorolhattak vele!

      A Twice-nak sok sikert kívánok, s biztos vagyok benne, hogy a JYP bőrét ők fogják megmenteni, hisz már a debütálásuk is iszonyat siker volt. Ha ezt folytatni tudják, az a többi előadóra is jó hatással lesz. (Több pénz jut rájuk is stb.)

      A Day6 elfogultságod teljesen megértem, én is érzem! :D A Got7 nagyon nem az esetem, de fogalmam sincs miért. Régen JB-t kedveltem, de valahogy az is elmúlt, furcsa, de mintha olyan rémisztő aura lengedezne körülötte, amikor a többi taggal van. Mintha valami nem lenne rendben bandán belül. Nem tudom, ez tényleg csak az én érzésem, s megmagyarázni sem tudom - főleg, hogy mások szerint nagyon jól elvannak. Tényleg, lehetséges, hogy beképzelem a dolgot. :D

      A Monsta X sikerre született. ha ilyen iramban haladnak, el is érhetik. valahol a B.A.P-re emlékeztetnek, azzal a kivétellel, hogy őket szeretem debüt óta, a B.A.P-nek meg inkább a videót nem kapott dalait. ^^

      Még egyszer köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést ami kicsit hosszúra sikeredett. :D

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...