iKON ~ Apology | 지못미


Mindig ugyanitt voltál,
Rám várva, míg eltűntem, eltűntem.

Bolond vagy? Ne bízz meg bennem!
Mikor azt mondtam meg foglak védeni,
Hazugság volt, hazugság.

Ma különösen sokat nevetnek rajtam
A jelenetek a TV drámákban,
Én pedig, akár egy bűnöző, elrohanok.
Utánam kiabálsz ismét. Menj innen!

Mindig is tudtad, hogy önző vagyok,
Azt hiszem a terhemre voltál, pedig csak kis figyelmet akartál.
Még a fotókról is eltűnik az arcod,
Csak magamra gondolok, még az utolsó pillanatban is.

Sajnálom, sajnálom hogy nem tudtalak megvédeni,
Remélem boldog életet élsz.
Sajnálom, sajnálom, feledj hát el,
Nem akarom, hogy szenved.

Az eskü amit tettünk, már nem létezik,
Sajnálom, hogy nem tudtalak megvédeni!

Mindig másfelé tekintettem,
Minden estét a haverokkal töltöttem,
Az egész éjszakát.

Egy utolsó nem fogadott hívásom érkezett tőled, mielőtt félredobtam a telefonom.

Különösen ma, a dal amit annyira szerettünk, a rádióban...
Mint egy bűnöző, elrohanok.
Utánam kiabálsz. Menj innen!

Az emberek között, kik elhaladnak mellettünk,
Remélem nem csak egy vagyok a sok közül.
Könnyek, cseresznyevirágok, mindegyik eltűnni látszik.
Remélem a hajtások virágba borulnak,
Remélem az emlékeink, még ha rövidek is, gyönyörűek akár a naplemente.
A vékonyka kis alakod még nem állt tovább,
De remélem boldogan fogsz félrelökni.

Sajnálom, sajnálom hogy nem tudtalak megvédeni,
Remélem boldog életet élsz.
Sajnálom, sajnálom, feledj hát el,
Nem akarom, hog szenvedj.

Az eskü amit tettünk, már nem létezik,
Sajnálom, hogy nem tudtalak megvédeni!

Sok dolog van, mit nem tudtam elmondani.
"Sajnálom, hogy nem vagyok elég,
Nem lehetek jobb ember."
Kérlek feledj el, az én hibám, hogy nem tudtam elég jó lenni hozzád.
Remélem, találkozol valaki sokkal jobbal.

Sajnálom, sajnálom hogy nem tudtalak megvédeni,
Remélem boldog életet élsz.
Sajnálom, sajnálom, feledj hát el,
Nem akarom, hogy szenvedj.

Az eskü amit tettünk, már nem létezik,
Sajnálom, hogy nem tudtalak megvédeni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...