Taeyeon ~ Stress | 스트레스 [I]



Valahogy ideges vagyok, oh mélyen a szívemben,
Az elrejtett szavak feltörnek,
Te jársz a fejemben, a szavaid,
Nem tudom kimondani, ez annyira nem én vagyok!

Az összes szavam hozzád kapcsolódik,
Oh, blah blah blah
Mindenki láthatja hogy egy rosszfiú vagy,
Hát miért vonzódtam ennyire hozzád?

Ah, a te igazad annyira más!
Ah, el kellene mondanom én hogy látom?

Elérted, hogy rágyújtsak!
Ideges vagyok!
Megfulladok, hevesen ver a szívem.
De ha rád gondolok, felébred a szívem,
Ma, mikor te jársz a fejemben,
Mikor a világ sötétségbe borul,
Eljuttatom hozzád a reszkető szívem,
Nem tudok menekülni!

Hogy vonzhatsz ennyire?
A végzetes illatod felébresztette a vonzalmam,
Felgyorsítja a szívverésem, magához húz.
Túl erős, nem tudok nemet mondani!

Néha, az ismerős szó,
Oh, blah blah blah
Átlagos vallomás, szerelmes szavak suttogása...
Egy kicsit féltékeny vagyok ezekre.

Ah, meddig akarsz még váratni?
Ah, miért te vagy az egyetlen, aki nem ismeri a szívem?

Elérted, hogy rágyújtsak!
Ideges vagyok!
Megfulladok, hevesen ver a szívem.
De ha rád gondolok, felébred a szívem,
Ma, mikor te jársz a fejemben,
Mikor a világ sötétségbe borul,
Eljuttatom hozzád a reszkető szívem,
Nem tudok menekülni!

Visszhang hatja át a mély éjszakát,
Ismét a te neved suttogom.
Az árnyékod belém égett,
Ismét magad felé vonzol, nem menekülhetek.

Elérted, hogy rágyújtsak!
Ideges vagyok!
Megfulladok, hevesen ver a szívem.
De ha rád gondolok, felébred a szívem,
Ma, mikor te jársz a fejemben,
Mikor a világ sötétségbe borul,
Eljuttatom hozzád a reszkető szívem,
Nem tudok menekülni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...