Day6 ~ Congratulations [THE DAY]


Már a hívásokra sem felelsz,
Helyetted egy tompa hangot hallok.
Mindig voltak nehéz napok,
De nem nyerhetsz a pillanat ellen,
Ha hátat fordítasz neki.

"Tartsunk egy kis szünetet!" - mikor meghallottam ezt,
Úgy értettem, ahogy az konkrétan hangzott is,
Hogy szünetet kell tartani.

Gratulálok, csodálatos vagy!
Gratulálok, hogy lehetsz ennyire jól?
Hogy taposhattál így rám?
Látom a mosolygó arcod,
Gondolom elfeledtél mindent.

Mikor azt mondtad "tartsunk szünetet"
Mikor azt mondtad "gondoljuk át"
A szemembe néztél, s elérted, hogy higgyek neked.
Te pedig ilyen vagy?

Hogy érezheted ilyen jól magad?
Hogy taposhattál így rám?
Látom a mosolyodon, teljesen elfeledtél.
Ennyire boldog vagy.

Milyen? Jobb mint én?
Elfeledtette az összes emléket rólam?
"Igen, csak a boldogságod számít."
Nem, nem fogok ilyen hazugságokat mondani,
Miért akarnám, hogy boldog legyél?
Te voltál aki elhagyott engem!
Le se sza@@@

Gratulálok, csodálatos vagy!
Gratulálok, hogy lehetsz ennyire jól?
Hogy taposhattál így rám?
Látom a mosolygó arcod,
Gondolom elfeledtél mindent.

Mikor azt mondtad "tartsunk szünetet"
Mikor azt mondtad "gondoljuk át"
A szemembe néztél, s elérted, hogy higgyek neked.
Te pedig ilyen vagy?

Hogy érezheted ilyen jól magad?
Hogy taposhattál így rám?
Látom a mosolyodon, teljesen elfeledtél.
Ennyire boldog vagy.

Komolyan, váó! Gratulálok!
Nem tartott valami sokáig, igazán nagy vagy!
Huh, láttam a képeidet a neten.
Tényleg ennyire boldog vagy? Fülig ér a mosolyod.
Az én szívem még mindig fáj, minden lélegzetvételemmel.
Persze, remek, hogy soha nem érzel fájdalmat,
Mert ha vele is szakítasz,
Ismét egy új kapcsolatba kezdesz.

Gratulálok, hogy tehetted ezt velem?
Gratulálok, soha nem fogsz visszajönni.
Még csak nem is számítottam rá,
Nem sejtettem milyen jól megleszel nélkülem.

Mikor azt mondtad "tartsunk szünetet"
Mikor azt mondtad "gondoljuk át"
A szemembe néztél, s elérted, hogy higgyek neked.
Te pedig ilyen vagy?

Hagyj békén, menj hozzá!
Mintha soha nem is léteztem volna,
Mintha soha nem is szerettél volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...