Red Velvet ~ Cool World [THE RED]



Abban a hitben, hogy csinos, felvettem ezeket a ruhákat,
Még csak tervem sem volt, de mivel olyan csodás ez az este,
Bedugom a fülem, s kizárom a világ zaját,
Egy jégkocka olvad a számban, szabadon járkálok az utcán.

Új érzés, máshogy tekintek a világra,
Még ha csak köröket is teszek,
Szeretem magam, mert az vagyok aki.
Milyen csodás is ez!

A kedvenc cipőm kellene felvennem,
Az majd elvezet oda, ahová menni akarok, akár Dorothy-t.
Egy kicsit eltakarom a világ szemeit,
Azt akarom, hogy ez a buli tovább tartson,
Téged hívlak meg először, őszintén!

Mintha kiszakadtam volna a világból,
De mellettem mindig van egy hely számodra,
Még soha nem találkoztunk, de te is érzed milyen közel állunk, igaz?

Új érzés, máshogy tekintek a világra,
Még ha csak köröket is teszek,
Szeretem magam, mert az vagyok aki.
Saját magam legjobb barátja vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...