VIXX LR ~ My Light [BEAUTIFUL LIAR]



Emlékszel a napra, mikor először hunytuk be szemünket?
Te ébresztettél fel a sötétségből, a ragyogó ajkad.

Még az a mosoly is édes, mit megpróbálsz elrejteni.

(Oh, oh) Mindig mosolyra fakasztasz,
(Nem, nem) A szívem sajog,
(Szerelmem) Csak mi vagyunk itt, az idő megfagyott.

Ragyogóbb vagy mint a csillagok az égen,
Azokkal a gyönyörá ajkakkal szólítasz.
Itt maradnál velem?
Én mindig melletted leszek, te vagy számomra a fény.

Egész nap csak rád gondolok - beleőrülök,
Már attól reagál a testem, ha te jársz a fejemben.

Csillagfény, én vagyok a Szuperhősöd,
Neked csak jól kell érezned magad, Rázd hát a tested!
Én majd megvédelek! Készen állok, hogy megsérüljek, Újra és Újra, még Hyde is próbára tehet.
Annyira Csodálatos lehetek érted,
Te vagy a mesterem, te mutattad meg az Örökkévalóság erejét.

Lágyabb vagy, mint bármi más ezen a földön, te vagy kit szeretek.
Mindig melegen öleltél magadhoz,
Csak téged akarlak, te vagy számomra a fény.

Ragyogóbb vagy, mint a csillagok az égen,
Mindig meg fogom védeni a gyönyörű szíved,
Csak neked ragyogok majd, s most én leszek a te csillagod.

Te vagy számomra a fény.


Csillagfény = Starlight / Vixx rajongók
Szuperhős = Super Hero
Rázd a tested = Rock Your Body
Készen állok, hogy megsérüljek, Újra és Újra = On and On
Hyde = Hyde
Csodálatos lehetek érted = 대.다.나.다.너 (Csodálatos vagy)
Mester = Voodoo Doll
Örökkévalóság = Eternity

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...