SNSD ~ You Think [LION HEART]


Miattam fáj a szíved, miattam nem tudsz aludni?
Aggódsz értem?
Na, ilyet sem hallottam még!

Úgy csinálsz, mintha rendes srác lennél,
Úgy teszel, mintha könnyeket ejtenél miattam.
Tényleg mindent beleadsz az összes netes oldalon,
Mindenki a fájdalmadról szóló posztokat olvassa.

Visszaidézed a perceket, mik elmúltak, miket kitöröltem.
Azokat az időket, mikor még ragyogtunk.
Az összes emléket, amit szerettem volna megtartani,
Ám te úgy állítod be őket, hogy neked jó legyen.

Azt hiszed most valaki vagy?
Tényleg azt hiszed, hogy vagy valaki.
De ezt csak te gondolod így!
Kedvesem, nem vagy több nálam.
Azt hiszed most vagy valaki?
Tényleg azt hiszed, hogy vagy valaki.
Itt az ideje, hogy véget vessek a képzelgésednek.
Kedvesem, nem vagy te több nálam, semmivel.

(Na, ilyet se hallottam még!)
Ismét kettőnkről beszélsz,
Így majd az emberek rád fognak figyelni!
Na pont ezért használtál ki!

Szörnyű nőnek nevezel,
Akkor keresztezed az utam, mikor már elhatároztam,hogy elengedlek.

A halványodó felhők alatt,
A zuhogó eső alatt,
Ott vannak a könnyek, miket megpróbáltam elrejteni, s a sebek, miket tőled kaptam.
Te pedig úgy használod fel őket, hogy neked jó legyen.

Azt hiszed most valaki vagy?
Tényleg azt hiszed, hogy vagy valaki.
De ezt csak te gondolod így!
Kedvesem, nem vagy több nálam.
Azt hiszed most vagy valaki?
Tényleg azt hiszed, hogy vagy valaki.
Itt az ideje, hogy véget vessek a képzelgésednek.
Kedvesem, nem vagy te több nálam, semmivel.

Kedves, ha nem vagy magabiztos, akkor hátrálj!
Miért figyelsz engem? Légy hát egyenes! Miért is nem vagy merészebb?

A pletykád szerint egy szörnyű nő vagyok.
Rendben van, majd visszakapod ezt a végén,
De most hallgass figyelmesen:
Többé nem bánok semmit, takarodj!

Azt hittem, te vagy a világom,
De most egy tisztább választ adok.
Túl jó vagyok neked, hisz

Azt hiszed most valaki vagy?
Tényleg azt hiszed, hogy vagy valaki.
De ezt csak te gondolod így!
Kedvesem, nem vagy több nálam.
Azt hiszed most vagy valaki?
Tényleg azt hiszed, hogy vagy valaki.
Itt az ideje, hogy véget vessek a képzelgésednek.
Kedvesem, nem vagy te több nálam, semmivel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...