SNSD ~ Paradise [LION HEART]


P-P-Paradicsom!
Engem nézel, engem szólítasz.
Valahogy más vagy mint a többiek, még a különleges illatod is.

A szorosan ölelkező ujjaink, a játékos csókjaink,
Szeretném szavakban kifejezni mindezt, de tényleg nem tudom.

Siess és ragadj magaddal!
Te és én, egyedül a Sohaországban!

Mint egy álom, megmagyarázhatatlan!
Az egész világot jelented nekem.
Veled akarok maradni, nekem te vagy a mennyország, mely csak nekem nyílik meg.
Ma ölelj lágyan, s ne engedj el soha!
Ez az én személyes P-P-Paradicsomom!

Egy különleges szerelemre vágytam, te pedig rám találtál,
Mikor már felemésztettem saját magam.
Ebben a pillanatban léptél a szívembe, s beragyogtad azt. Megváltoztam.

Hadd mutassam meg, milyen boldoggá teszel!
Bármerre vagyunk, nekem mindegy,
Bármerre haladunk, nekem mindegy.

Mint egy álom, megmagyarázhatatlan!
Az egész világot jelented nekem.
Veled akarok maradni, nekem te vagy a mennyország, mely csak nekem nyílik meg.
Ma ölelj lágyan, s ne engedj el soha!
Ez az én személyes P-P-Paradicsomom!

A csillagos ég alatt, a Paradicsom veled telt meg.
Mihez kezdek, ha mindez csak egy álom?
A homokba írtuk a nevünket,
Hát maradjunk így örökké!

Mint egy álom, megmagyarázhatatlan!
Az egész világot jelented nekem.
Veled akarok maradni, nekem te vagy a mennyország, mely csak nekem nyílik meg.
Ma ölelj lágyan, s ne engedj el soha!
Ez az én személyes P-P-Paradicsomom!

Csak elképzelni mertem ezt a P-P-Paradicsomot!
Az én személyes Paradicsomomat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...