Rap Monster [BTS] ~ Fantastic


Átlagos akarok lenni, de bennem minden rendkívüli,
Nem tudok csak ilyen-olyan lenni.
Amikor elveszett voltam, a zene rám talált,
Anélkül, hogy célom lett volna, ide hozott.
Erre a színpadra, ahol mindent felforgatok!
Nem menekülhetek, de nincs is baj.
Igen, Mr. Fantasztikus vagyok,
Holott csak átlagos akarok lenni!

Kedvesem, ma tiéd az este!
Kedvesem, neked adom az egész világot!
Kedvesem, ma tiéd az este!
Kedvesem, neked adom az egész világot!
Ma elégünk mind, elégünk!

Különleges, lángok, átlagos.

Oh kedvesem, ehhez mit szólsz?
Egy gengszter vagyok a színpad tetején,
Ahogy meglátsz, egyből tudni fogod ki vagyok.
Adj ritmust, én feléget mindent, akár Messi!
Európától Mexikóig.
Mennyi is az idő? Mindenki induljon!
Nem tehetek róla, így születtem.
Csodát mutatok, az a fajta srác vagyok, akitől izgatott leszel.
Felégetem az egész világot!
Csak lepj meg!

Kedvesem, ma tiéd az este!
Kedvesem, neked adom az egész világot!
Kedvesem, ma tiéd az este!
Kedvesem, neked adom az egész világot!
Ma elégünk mind, elégünk!

Különleges, lángok, átlagos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...