컴백시간! 티아라 | 빅뱅 + 작은 선물 - COMEBACK TIME! T-ARA | Big Bang + egy kis meglepetés




Szervusztok ismét! Remélem szeretitek ezeket a bejegyzéseket, mert úgy tűnik soha nem lesz végük!

Ezúttal nagyon nehéz volt megírni, mert egy olyan bandáról kellett nyilatkoznom, amely a szívem csücske, valamint ismét egy Big Bang visszatérést hoztam, ami talán meg sem lep már senkit.

Ezen kívül, hoztam egy kis meglepetést, amit nem hiszem, hogy láttatok még. Ó és ezen felül mutatnék nektek valamit, ami számomra nagyon fontos!

Kezdjünk is bele!



Először is, mielőtt nekikezdenék az elemzésemnek, mutatnék valamit! Képzeljétek csak el, elkészült az órarendem, s hála Istennek, sikerült felvennem minden órát, amit csak szerettem volna - sajnálatosan a többieknek akadtak problémáik.

Így nézne ki!



Két foglalkozást még nem tüntettek fel rajta, mert annak nincs biztos időpontja. Az egyik ugye, hogy szerdánként (ebben nem vagyok biztos) és vasárnap templomba járok, a másik pedig egy közös foglalkozás, de Isten tudja, hogy az mit takar, és merem remélni, hogy nem szombatra rakják be!

Elég kevésnek tűnik, igaz? Nem véletlen! Igazából ez nagyon furcsán hangozhat, mert sokan megdöbbentek eddig rajta - de nem tanulni megyek. Úgy értem, persze, igen, de üljek egész nap a kollégiumban és tanuljak a vizsgákra? Az itthon is meg tudom tenni. Mindemellett, a rendszer ott jóval szigorúbb, mint itthon, ahol simán be se mész az órákra, és nagyjából senkit sem érdekel - tisztelet a kivételnek! Mind tudjuk, hogy Koreában elég szigorúak a taníttatás terén. Többször is van vizsga a félév során, szóval a lényeg, hogy ezekkel az órákkal sem fogok könnyedén lerázni minden terhet magamról. De jelentősen könnyebb lesz.

Említettem már, hogy hová megyek? Azt hiszem nem. Busan mellé, egyenest a tengerparthoz! Alig várom, hogy bejárhassam a környéket, s részt vegyek mindenféle rendezvényen. Emellett, hosszútávú terveim is vannak, de azokról nem mesélnék most - mert ha nem engedélyezik, akkor csak csalódnék magamban.

Közben mindent elintéztem már, megvan a vízum - na ott is nagy bonyodalom volt, igazolnom kellett, hogy anyukám tényleg az anyukám! -, megvannak a jegyek, már csak az orvosi papírokkal vannak gondok - mert mindig, mindennel gond van -, és 17 nap múlva indulok is. Hihetetlen, de végre egy kicsit izgulok. Mert eddig őszintén megmondva, nem éreztem semmit, ahogy azt említettem is többször. De így, hogy közeleg a nap, már több dolog is kavarog a fejemben.

Na de! Csak ennyit akartam mondani, s nagy hirtelenjében nem tudom, h szerettem volna-e hozzáfűzni még valamit. Na majd ha eszembe jut... - úgysem fog.


*

*

*

Szóval akkor, essünk is neki. Két visszatérőnk van ma, de kezdjük a hölgyekkel. A lányokat ezúttal a szerelmem, a T-ARA | 티아라 fogja képviselni.

Őszintén szólva, nagyon reménykedtem benne, hogy nem térnek vissza. Őszintén elszomorodtam, mikor megtudtam, hogy de igen, méghozzá augusztus elején. Annyira szerettem volna, ha akkor jelenik meg albumuk, mikor én már kinn vagyok - látni szerettem volna legalább egy előadásukat. De hát, úgy tűnik erről le fogok maradni. Ám, a remény nem hal meg, még kell egy comeback, hisz érkezni fog az átdolgozott verzió! (Merem remélni, s azt is, hogy BoA is ezen igyekszik most!)

Tehát, nyílt titok, ők a kedvenc bandám. A megvetett és túlzottan is gyűlölt, erőszakos kurvák. Igen, igen, ők azok, jóra gondoltok - annyira elegem van már ebből a témából.

Az előző slágerük a Sugar Free volt, amit imádtam - ahogy addig szinte az összes dalukkal is tettem. Még ha a japánok néha elég érdekesre is sikeredtek.

Ezúttal valami teljesen mással jöttek ki, ami komolyan meglepett! A szám címe So Crazy | 완전 미쳤네, lássuk a videót:




A videó: Remekül sikerült, tényleg szép lett, a ruhákat nagyon eltalálták. Néhol kicsit szexisebbre sikerült, mint én azt vártam, de ha őszinték vagyunk, a szexis dolgok soha nem álltak messze a bandától. Tekintsünk csak vissza a LTFT-ra, vagy az IGCBoU-ra! Ez viszont inkább egy AOA klippre emlékeztetett, talán a Short Hair-re, vagy...nem is tudom. Nekem tetszett, egész érdekes volt nézni, ám a lányok megint nagyon vékonyak. Még Eunjung is nagyon sokat fogyott, pedig ha eddig figyeltük, mindig addig edzett, míg a combjai meg nem vastagodtak - legalábbis a többiekhez képest. Itt viszont nagyon vékony, ami már ijesztő!


A dal: Szörnyű! Higgyétek el, nagyon nehezemre esett leírni ezt a szót, agyaltam is rajta sokat, hogy nem velem van-e a baj. Nem szeretem a számot, egyszerűen semmi örömöm sincs abban, hogy hallgathatom. Nem tudom, hogy miért van ez, hiszen rendesen fel van építve, hangszerek vannak az alapban, rendes refrénje van, ami elüt az átvezetőktől és feldobja a dalt. A szöveg könnyen megjegyezhető, és tetszetős - már ha nem az értelmét figyeljük -, ragadósnak kellene lennie, de nem az. Engem kicsit sem nyűgözött le, pedig már a megjelenés óta nagyjából 0-24-ben ezt hallgatom.

Egyszerűen nem tudom, hogy mi bajom lehet, de nem tetszik, nem tudom megszeretni, egy részét sem kedvelem, s még mindig úgy érzem, mintha nem is hallottam volna. Nem tudom ezt miképp magyarázzam, de mintha nem is létezne a dal. Nem ragadt meg a fejemben, annak ellenére, hogy ritmusos, kellemes, még a tánc is tartalmaz olyan részeket, amik direktbe kiemelik a felütéseket, de nem megy. 

Ez a dal nekem semmilyen.

Azonban. A mini album, ami inkább kislemez szerintem, tartalmaz még két dalt. És ezek azok, amik megmentették az életem.




1. So Crazy
2. So Crazy (kínai)



A For You megszállottá tett, imádom! Amióta csak meghallottam, nem tudom kiverni a fejemből. A dallam itt is tele van igazi hangszerekkel, amihez a lányok hangja nagyon jól illik. A szöveg igazán felnőttes, ami már nem ártott nekik a sok bugyuta dal után. Élvezem minden egyes pillanatát, tényleg feldob, s legszívesebben táncra perdülnék - de ti azt nem köszönnétek meg.

A Reason of our Farewell gyönyörű. Nagyon szépre sikerült, amit még fájdalmasabbá tesz a szájharmónika keserű dallama. Eleve, ha meghallom ezt a hangszert, valami szomorúra asszociálok, de gondolom nem csak én vagyok így vele. A szövege szép lett, de még mindig nem vagyok elégedett valamivel. Az utóbbi időben a balladáik mintha laposodnának. Megragadtak az édes-keserű állapotban, s jó régen nem hallottam már egy tényleg szívet tépő melódiát. Az utolsó ballada amit igazán kedvelek tőlük, a HOLIDAY volt, de azóta sokszor érzem, hogy ugyanazt a számot hallgatom, még ha ez nem is igaz.

Nem tudom mit kezdjek vele. Nagyon-nagyon sajnálom, de nem tudom szeretni ezt a visszatérést, s ez az első ami ezzel a bandával kapcsolatban történt velem. Nincs egy sem, amit náluk jobban szeretnék, s ez már debüt óta így van. Alig várom, hogy az átdolgozott verzió miféle dallal fog meglepni - remélhetőleg pozitívan.

Ez a visszatérés:

10/7






A másik pedig, ahogy említettem, a Big Bang lenne, akik ebben az évben már vagy ezer slágerrel örvendeztették meg a rajongókat. Nos hát, én nem vagyok az, így különösebben nem is voltam feldobva a zenei hullámtól, de pár dal azért tetszett tőlük. A SOBER egyenesen remek, a Loser-t és a We Like 2 Party-t is kedveltem.

A fiúk most furcsa visszatérést produkáltak. Kijöttek úgy, mint GD&TOP és egy közös dalt is kiadtak. Vegyük elsőnek a duó dalát, mely a Zutter | 쩔어 címet kapta.





Őszintén szólva semmit sem tudok elmondani erről a valamiről. Se a zene, se a klip nem jelentett számomra semmit, olyan mint a többi daluk, azzal a jó kis beszívott érzéssel. Se dallam, se törések, semmi. Csak nyomják az egészet, úgy ahogy van. A műfaj kedvelőinek biztosan nagyon tetszett, s olvastam, hogy ironikusan kéne értelmeznem a videót is, de...nem megy. Nagyon messze áll ez az én világomtól, s mindegy hányszor nézném meg, nem érdekelne. 

Szörnyű.

Ha ezt külön kéne értékelni, 0 pontot adnék rá. De most összepréselem a következővel...

A másik, a közös dal pedig a Let's Not Fall In Love | 우리 사랑하지 말아요! Nézzük csak meg a videót!

Hát ezt imádom! Egyszerűen imádom, ahogy van, semmit sem változtatnék rajta. Se a zenén, se a klippen! A dal nagyon jó lett, tényleg nagyon szeretem, ki tudja hányszor hallgattam már meg.

DE! A refrén, a kezdés nagyon emlékeztet egy régi dalra, talán a nyolcvanas, kilencvenes évekből. Nem tudja valaki, hogy mi lehet ez? Őszintén úgy érzem, hogy bele fogok őrülni, ha nem jövök rá.

A videó a rajongóknak készült, láthatják az oppáik édes oldalát, s ahogy láttam a reakciókon, rendesen el is olvadtak tőle. Valóban nagyon aranyosra sikeredett, még annak ellenére is, hogy nem kedvelem őket. Már csak a színek is ezt mutatják, figyeljétek csak meg a sok pasztell, krémszínt! Csodálatosan illett a hangulathoz, még a szöveghez is - ez pedig igen furcsa volt.

Nagyon kellemes volt nézni, aranyosnak tűntek a párosítások is, s végre koreai hölgyeket láthattunk az oldalukon! A dalhoz pedig szinte hozzá sem tudok tenni semmit, mert nekem úgy tökéletes, ahogy van.

Ha valaki tudja, hogy mi lehet az a dal, amire gondolok, pls szóljon azonnal, mert bele fogok őrülni! Köszönöm~

Ez a visszatérés: 

10/8



A meglepetésem pedig egy dal lenne, vagyis sokkal inkább annak a klipje. Nézzük!




Nem tudom láttátok-e már, de érdemes egy pillantást vetni rá! A szívem teljesen elolvadt, mikor néztem. A dal pedig nagyon szépre sikerült, csak ajánlani tudom. 

Érzelmes szám, gyönyörű melódiával s érzelmeket elindító hanggal. Talán a videó nem lett a legjobb, de számomra nagyon sokat jelentett, mikor megnéztem. Szerintem a ti lelketek is érez majd egy kis boldogságot.

A 0 perc 40 másodpercnél kezdődő részen pedig annyira nagyot nevettem...ahogy ott fogdossa a kezében, s bámul...nem lettem volna a bácsi helyében! Haha


Ti mit gondoltok?


12 megjegyzés:

  1. TE tényleg mész koreába??? Azt hittem ez valami kamu amit mindenki eljátszik....Kár hogy semmit se értek az órarendből sem....Meg minek kell templomba menni?? XDXD Heti kétszer?:D

    A tara visszatérése nekem eddig a legjobb. Nem szerettem sok számot tőlük de ez nagyon jó lett...

    A Bigbang nem tetszik, nagyon nyálas és csak azért csinálták, hogy a lányok elolvadjanak tőlük..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, valóban megyek. Nem értem, erről miért kellene hazudnom bármit is. Már csak 16 nap, és úton leszek. :) Az órarendem a következőket tartalmazza magyarul: Koreai nyelv, Koreai történelem, A hit és a modern gondolatok, Koreai kultúra és nyelv külföldiek számára + Vallásgyakorlás (templomba járás), és egy kis tréning, ami még nem tudom mit takar, de csak 0,5 kredit, tehát max beszélgetünk rajta. Az volna amúgy is a logikus.

      Mi a probléma a templomba járással? Nem kényszerít senki, én magam akarok templomba járni, és jártam eddig is vasárnap. Ebben mi a vicces?

      Örülök, hogy tetszett neked a T-ARA visszatérése! Imádom őket, és nagyon remélem, hogy mindenki más is szeretni fogja őket, megérdemlik. :):)

      A Big Bang rajongók nagyon szerethetik az új dalokat. Remélem továbbra is támogatják a kedvenceiket! :)

      Köszönöm a hozzászólásodat! :)

      Törlés
    2. Háááát okééé...ha te azt hiszed hogy az jó...akkor jó...

      Érdekes....

      Törlés
    3. Igen, nekem jó, és köszönöm a kiemelt figyelmed a vallásosságom irányába. :)

      Törlés
  2. Szia!
    Huu de jó neked én már biztos nagyon izgatott lennék:D Ugye majd kapunk majd néhány helyzetjelentést kintről?:)

    Na de akkor T-ara... Nem vagyok elájulva tőlük, sőt inkább azt mondanám hogy nem szeretem őket. Ami legutóbb tetszett tőlük az a number9 volt, a Sugar free-től a falat kapartam, nagyon nem szeretttem... Ez viszont kellemes csalódás volt, tényleg tetszik az új számuk és a klipp is jó. Bár én nem tudom mirő szól a dal, de szerintem jó. Még nem hallgattam meg az albumot de ezek után szerintem adok egy esélyt neki.

    Nem vagyok nagy Big Bang fan, de szeretem őket. A Zutter nagyon nem tetszik, viszont a Let's not fall in love meg igen. Én a rég BB fan ismerőseimtől pont azt hallom hogy a régi fanoknak meg az nem tetszik. Mert ez nem az igazi BB... Nem tudom nekem tetszik a szám is és a klipp is

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Köszönöm szépen a hozzászólást, és hogy elolvastad a bejegyzést. Igen, rendszeresen beszámolok majd mindenről, az indulástól kezdve. Oldalt megtalálod a fb oldalt, ha kedveled, könnyebben s egyszerűbben követheted a kinti eseményeket. :)

      Tudtam, hogy sok embernek tetszik majd ez a dal a T-ara-tól, s tényleg jó is. Nem értem miért nem szeretem, hiszen alapvetően imádom őket. A fordítást megtalálod itt is. :) Boldog vagyok, hogy tetszett a dal! :)

      Én régen szerettem a BB-et. A Fantastic Baby volt az ami kiábrándított. Nem tudom miért, de onnantól nem jöttek be a dalaik, ahogy most a Zutter sem. Viszont a Lets not fall in love nagyon jóra sikeredett. :)

      Még egyszer köszönöm a látogatást, és a hozzászólást. :)

      Törlés
  3. Szia,

    igen, a helyzetjelentést várjuk... sőt ha nem pofátlan kérés fényképeket is minél többet! :)

    A számokról. Hát... A drágáink tényleg befűtöttek, elég forró lett ez a szám. Az sem teljesen véletlen, hogy Hyomin öltözéke nem kicsit rövidebb, mint a többieké. A szám sajnos ezzel ellentétben teljesen középszerű. Bekerül a listámba, de ennél jobb visszatérésben reménykedtem. Mostanában valahogy felesre sikeredik minden a lányoknak. Az első 3 évben is nagy volt a szakadék albumonként a stílusukban, de sikerült mindegyiknél sikerült szerethetőt alkotni. Mostanában viszont elég lutriszerű, hogy mit kapunk. Értem én hogy a lányok gyönyörűek és férfiként hazudnék ha azt mondanám hogy nem kerekedett el a szemem Hyo alakján ahogy feszít ebbe a nyavalyába, de inkább zenét szeretnék. Vagy a kiadó direkt erre az 1 ilyen 1 olyanra játszik mondván hogy a páratlan albumokat hússal is el lehet adni... vagy nemtudom.

    EunJung pedig sürgősen vágassa le a haját a régi fazonra!!!!!! T__T Egy dögös, szuper csajból visszavedlett a középszerűségbe. A szép nőknek minden haj jól áll, de ezt akkor se kellene erőltetni.

    A BigBang hallgatható, és annak ellenére hogy a nők szívét szeretnék megdobogtatni, azért én is szemezgetek néha 1-2 vagányabb számukból.

    A debütáló klipp pedig jó, illetve a szám is. Bízzunk benne, hogy a néni nem 1-2 albumos csoda lesz, mint sokan mások.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Meg is kapjátok, sőt nem csak képeket, akár videókat is, ahogy időm lesz. :) Fejben rengetek dolgot terveztem el, s szerintem ez mindenkit érdekelne. Ha követed a fb. oldalt, oda egyből feltöltök mindent. Nagyon nem akartam ilyen létrehozni (az elmúlt 4 évben nem is tettem), de vaciláltam, hogy az instagram vagy a fb lenne a legjobb. Mivel fb-ja mindenkinek van, s gyorsan lehet infót közvetíteni - nem tudom mennyire lesz idő tartalmasabb bejegyzéseket írni (minden nap biztosan nem, talán hetente lesz egy kimerítőbb poszt az élményekről), de a fb még telefonon is tökéletesen elérhető - mmint számomra -, így ha valami érdekes, említésre méltó történik, be tudok számolni róla. :)

      Ó, a T-ARA. Én nagyon imádom őket, tényleg. Vicces, de miután leírtam mindezt az új dalról, kezdtem kicsit megszeretni. Nem vagyok ép néha. De ettől függetlenül nem tetszik. Nem lett a legjobb, és nem tudott megfogni. Hát, Hyomin csinos, mindig is az volt, ez tagadhatatlan. Nekem kicsit vékonyak, nem akarom elképzelni, hogy a kamerák nélkül mennyivel lehetnek soványabbak. Szerintem nem normális a 42-43 kg. Nem mintha kritizálnám őket, de annyiszor számoltak be róla, hogy csak éheztetéssel jutottak el ide. Sajnos.

      Sophia-t csak azért mutattam, mert a klip Pesten készült. Én nagyon meglepődtem, és roppant boldog voltam, mikor felismertem ezeket a gyönyörű helyeket! Nem sok szebb hely van a hazánkon kívül, s mindig megdobban a szívem, ha egy videóban, filmben vagy bárhol máshol meglátom. :)

      Köszönöm a látogatást, és a hozzászólást! :)

      Törlés
  4. Heyho :)

    Mennyire vártam a lányok visszatérését, szinte tűkön ültem :) Végül hasonló érzéseim lettek a klippel és a dallal kapcsolatban, mint Neked. A kisfilm remek lett, nagyon tetszett, a dal pedig...nem lett rossz, sőt, ki fejezetten jól sikerült. Hallgatom, és tetszik, a tánc is illik hozzá, de amikor később próbálom felidézni...nem megy. Tegnap meghallgattam 2-3-szor, most is próbálom felidézni, de nem megy :D Nem tudom miért.
    A Reason our Farewell nagyon-nagyon tetszik! Annyira szép dal, a jelentése is, nem tudok leállni vele, gyönyörű lett.
    Sajnos Eunjung tényleg vékonyka mostanság, ez még Jiyeonnál tűnt fel. Sohasem volt duci egy kicsit sem, de sohasem volt ennyire...ilyen. A Never ever környékén fogyott le nagyon először, aztán a Sugarfree alatt kicsit összeszedte magát, aztán most megint...csak nehogy túlzásba vigyék.


    Úúú, Korea :) Most legalább annyira izgulok mint Te :)
    Az órarend valóban, nem valami zsúfolt, de hát nem ezért, illetve nem csak ezért mész oda. Nagyon várom a képeket és a beszámolókat, hű de lennék most a helyedben. Na sebaj, egyszer én is megyek majd :)
    A templomról pedig, én tipikusan olyan ember vagyok, aki mindegy milyen országban van, mindent meg akar nézni, főleg ha az innen Keletre van :D Nem én vagyok a legvallásosabb ember a világon, de a templomra nagyon kíváncsi lennék, biztos szép :) Na, nem is dumálok többet, csak ennyit akartam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Hah, totálisan ez a véleményem nekem is. A legnagyobb baj, hogy még csak nem is emlékszem rá...most. Pedig amióta kijött, hallgatom, de egyszerűen nem megy.

      A vékonyság! Szörnyű, egyszerűen borzasztó, hogy azzal a magassággal 42-43 (max 45), kilónak kell lenni! Borzasztó, hogy a kamerák miatt, ezen mennek keresztül, óriási kockázatot vállalnak, az életük is tönkre mehet. Azét ezt még a társadalom sem így csinálja, a rajongók is megmondják, ha a kedvenceik túl vékonyak. Boramért pedig még a tagok is aggódnak. Aztán azzal a kevés kajával pörögjék végig a napot? Persze, szerintem is szép, ha valaki karcsú, de azért nem szabadna ezt tenni, képzeljük el milyen hatással van az amúgy is külsőorientált társadalomban felnövő fiatalokra ez az egész...

      De aranyos vagy! Köszönöm, én is kezdek kicsit ideges lenni. :) Persze, a képek a reptérre való megérkezésemtől kezdve fel lesznek töltve a fb. oldalra, hetente meg jönnek a kimerítőbb bejegyzések. :D

      A templom dolog nekem fontos. Tudom, nevetséges bizonyos emberek szemében - amit ugyan nem értek meg, de elfogadok-, de engem a hit nagyon sok dologra tanított meg. Hinni valamiben, nos ez juttatott el oda, ahová most is tartok. Hálás vagyok.

      Köszönöm szépen a hozzászólást! :):)

      Törlés
  5. Szia :)
    Már nagyon vártam, hogy mit fogsz írni a T-ara-ról! A videó nekem nem annyira tetszik, és nem csak azért, mert a lányok tényleg nagyon vékonyak. Valhogy olyan, mintha egy tipikus mai szexi kpop videóklippet néznénk amiben a lányok minél rövidebb ruhát vesznek fel. (Persze itt is jelen van az a tipikus T-ara-féle stílus, amikor még csak takarítanak meg dolgoznak, meg persze a tánc is több helyen tipikus T-ara tánc) Viszont amivel a legnagyob problémám van, hogy a videó gyakorlatilag azt üzeni, hogy "Senki nem fog szeretni, ha csak egy egszerű lány vagy. Ha szexin felöltözöl és megnyersz egy szépség(?)versenyt, akkor mindenki téged fog szeretni." (Legalábbis számomra).
    A dalról először én is azt gondoltam, mint te. Nem tetszett. Nem rossz, olyan T-ara-s, de mégsem. Aztán mostanra megszerettem és ha meghallom, tudom is énekelni (haha..énekelni..), viszont a legnagyobb probléma, hogy tényleg olyan semmilyen. Ha most visszagondolok rá, nem tudom felidézni, hogy hogy is volt a dal. Csak ha meghallom. Egyszerűen tényleg nem ragad meg.
    A másik két dal tényleg sokkal jobb lett, főleg a Reason of our Farewell. Viszont, ami miatt nagyon mérges vagyok, hogy ismét visszatértünk a Boram és Qri kapjon 1-2 sort időkhöz.. Bár itt még Jiyeon is egész kevés sort kapott.

    BigBang:
    Nos pontosan ugyanaz a véleményem Zutter dalukról, mint neked. Mondjuk a dallam/ritmus/ütem vagy minek nevezhetném ezt annyira nem rossz, csak túl egysíkú. Valami törés tényleg jobb lett volna bele. A klippről meg csak annyit, hogy én hülye éppen akkor indítottam el a videót, amikor ettem.. Annyi a szerencsém, hogy csak egy dolog van ami el tudja venni az étvágyamat és az szerencsére nem ez a klipp volt.
    A másik dal nagyon jó lett. Bár nekem olyan, mintha a Sober lassabb verzióját hallanám. A klipp is nagyon aranyos lett, bár GD bámulása engem nem igazán hatott meg, de persze a rajongók odavannak ezért. A színek tényleg nagyon szépek.
    És!!! Nem tudom, hogy ez csak nekem tűnt e fel, de végre egy olyan videóklipp amiben minden fiúval más lány van! Lehet, hogy ez nem hangzik olyan nagy dolognak, de, ha megfigyeljük, szinte minden videóklippben, ha 12-en vannak a fiúk, akkor is csak egy lány van velük és csak azt láthatjuk, hogy melyik fiúval, hogyan randizik/vagy csinál bármit. Emiatt sokkal hihetőbb volt számomra az egész. És tényleg végre koreai hölgyek voltak velük.

    Sophia Pae videóklippjét csak véletlenül néztem meg, de nem bántam meg. Csak nézegettem a videókat a kt csatornáján és rákattintottam erre is és nagyon meglepődtem, hogy Budapest is szerepel a klippben. A dal nem annyira fogott meg, kellemes, de számomra felejthető, viszont a hölgy hangja gyönyörű.

    Ahogy megláttam, az órarended egyből arra gondoltam, hogy milyen kevés órád van! Nagyon örülök, hogy sikerült mindent megoldanod és nem tudom miért, de egy kicsit én is izgulok. :D Hallottam már több ismerősömtől is, hogy az ázsiai országokba nagyon nehéz bejutni a papírok miatt (letelepedni meg szinte lehetetlen). De ha ezen túljutottál akkor már semmi sem lehetetlen. :D
    Egyébként egy (kicsit személyes) kérdés, ha nem baj: Nem félsz, hogy egy teljesen idegen országba kell menned? Távol a családodtól?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      A T-ARA videó nekem egy nagyon erős társadalomkritika. De talán csak azért gondoltam erre, mert láttam egy nagyon érdekes interjút egy fiúval, aki visszatért a katonai szolgálatból. Azt mondta, hogy szörnyűnek tartja a társadalmat, mert néhány kedves lány barátjának a legalja munkák jutottak és a hideg bánásmód, mert nem szépek. Viszont, akik azok, bármit megtehettek. Én ezt látom bele, de ki tudja persze.

      Sajnos igen kevés sort kapnak ismét. Viszotn Jiyeon meglepően sokat fejlődött, ismét. A fellépéseik során még mindig meglep!

      Ó! A Big Bang-nél engem is meglepett, hogy más-más lányt kaptak! És mennyire furcsa is volt elsőre. :D Megszoktuk, h mindenki egy csaj után szokott futkorászni :D


      Sophia klippje nagyon aranyos lett, és tényleg őszintén örülök, hogy Pestet láthattam. Nagyon gyönyörű város, és boldoggá tesz, hogy ezt mások is így látják. Mert megéri videókat készíteni itt, az eredmény mindig nagyon szép lesz! :)

      Korea? Nem, nem félek. Nem érzem idegennek az országot, nagyon régóta érdekel, tanulom a nyelvet, belekukkantottam a kultúrába. Az nyílt titok, hogy nagyon rasszisták (inkább xenofóbia), és roppant zárkózottak. Van ismerősöm is aki kint él, s alá is támasztja mindezt. De mégsem félek. Tudod, egy kicsi része az, hogy egyházi iskolába megyek, a tanulók nagy része keresztény, s a felvételiben nyomatékosan kérték, h mi is "legyünk azok". Ez egy erős összekötő kapocs lehet, hiszen a vallás - még ha valaki nem is gyakorolja, vagy nem hisz-, átszőtte az életünket, a gondolkodásunkban gyökeresen ott van a kereszténység. Az övékében is. A gondolkodást ez bizonyos téren befolyásolja. (Bár náluk ez frissebb dolog, és keveredik még mindig a konfucianizmussal, s egyebekkel. Ebből is látszik, hogy a berögzött felfogást nem lehet eltűntetni, mint ahogy nálunk sem a keresztény szemléletet.)

      A nagyobb része a dolognak pedig az, hogy ők is emberek. Nincs mitől félnem, nem fognak bántani, nem fognak megenni, s ha megmutatom, hogy az előítéleteik velem szemben nem érvényesülnek; nem vagyok orosz ribanc (LOL EZ KOMOLY tévhit!), nem vagyok oppalopó, nem vagyok hangoskodó és részeges, nem kötekszek, és nem ítélkezem felettük, mert "csíraszemüek", akkor nem értem, miért kellne elleneszenvesnek lenniük velem.

      A családom nélkül? Talán vicces lehet, de két hónap után sírni fogok. Tudom, hogy hiányozni fognak, de ez normális dolog. Ám ez egy nagyon jó lecke lesz, hisz nem lehetek mindig velük, nem támaszkodhatok rájuk minden pillanatban. Pont a szüleim azok, akik minden megadtak nekem, és meg is adnak most is, hogy az álmaim valóra váljanak. El sem mondanám nekik, ha rossz lenne, csak mosolyognék, és áradoznék mennyire jó. Ez furcsa lehet, de én ilyen ember vagyok.

      Másrészt, kicsit sem félek. Ők is olyan emberek mint mi. Megértem az idegengyűlöletük okait, s igyekszem elfogadni. De nem általánosíthatunk, nem mindegyikük ilyen. Hiszek benne, hogy boldogulni fogok, s hiszek benne, hogy menni fog. Nincsenek kétségeim, mert akarom ezt. Nem tudom micsoda felkapott dolog ez, hogy "elmennek az országból", régen is mentek, sokan. A DÉDNAGYAPÁM, és SOK barátja Kanadába ment dolgozni, onnan hoztak haza pénzt. Ebben semmi újkeletű nincs. Ők is boldogultak, megtanulták a nyelvet, rengetegen egyetemre jártak külföldön, akár Párizsban, Angliában vagy az oroszoknál (jó azt inkább hagyjuk :D), és túlélték. Mindenhol vannak jó és rossz emberek, csak meg kell találni azt, akivel jól kijövünk. :)

      Egyszerűen hiszek magamban, és hiszek abban, hogy sikerrel járok. Szerintem mindenkinek erre van szüksége. :)

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...