Z.TAO ~ One Heart


Az együtt töltött idő alatt,
Annyi ember sétált el mellettem egyesével,
Engem soha ne felednek el,
Most itt vagy, s ennek így kell lennie. Te és én.

Ne kérjetek bocsánatot egymástól,
Mikor könnyek fognak peregni az arcotokon,
A szív, mely darabokra tört, Egy Szív.
Megpróbálom visszafordítani az időt, hogy ismét átéljek mindent.
Minden boldogságom odaadnám, hogy elvehessem a felhős napjaidat.
A szerelem minden formáját érezni,
Az egyetlen kívánságom, hogy megosszam veled az Egyetlen Szívet.
Szeretnék tova szállni a napfénnyel,
Hogy körbe járhassam a világot, veled,
Egészen a legtávolabbi helyig.
Annyi kívánság maradt beteljesületlen,
De most osztozunk az Egyetlen Szíven.

Mert melletted állok,
Időről időre, ismét.
Mikor viharok érkeznek,
Én leszek a menedéked.
Játsszuk hát e játékot,
Te és én.

Oh, oh
Míg velem játszol
Oh, oh
Míg velem maradsz

Ha nincsenek csillagok a sötét éjszakában, eltévedek
Ezért szorítom a kezed, s soha nem engedem el.
Én majd haza foglak vezetni,
Kedvesem, kérlek ne add hát fel a reményt soha,
Így ismét megragadhatjuk a reményt,
Hogy Egy Szív leszünk.

Mert melletted állok,
Időről időre, ismét.
Mikor viharok érkeznek,
Én leszek a menedéked.
Játsszuk hát e játékot,
Te és én.

Oh, oh
Míg velem játszol
Oh, oh
Míg velem maradsz

A kezed szorítom s a hajnalra várok,
A mi Egy Szívünk annyira meleg,
Már látom a közös jövőnket,
Időről időre, ismét.

Mikor viharok érkeznek,
Én leszek a menedéked.
Játsszuk hát e játékot,
Te és én.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...