SONAMOO ~ Ok [CUSHION]


Mihez kezdesz,
Mihez kezdesz kedves?

Nem bírom tovább, megőrülök!
Nem mondasz semmit, igazán idegesítő.

Egy, két, há, négy,
Ne menj sehová!
Mitől félsz ennyire?
Gyere, fogd meg a kezem, ne habozz!

Téged akarlak, mikor egyedül vagyok,
Téged akarlak, minden lélegzetvételemmel.
Tényleg téged akarlak, még akkor is, mikor mellettem vagy.

Nekem csak te vagy, kedvesem
Nem kell senki más, csak te
Más nem lehetséges, csak te
Ha te vagy, minden rendben lesz

Mihez kezdesz,
Mihez kezdesz kedves?

Ha férfi vagy, hát légy is az!
Ha akarsz engem, akkor rendben van
Ha más lányokkal találkozol, meg fogod bánni.
Bízz bennem, s gyere ide!

Egy, két, há, négy
Ne menj sehová!
Ismerem a szíved, de csak mosolyogsz
Ne légy ilyen óvatos!

Nekem csak te vagy, kedvesem
Nem kell senki más, csak te
Más nem lehetséges, csak te
Ha te vagy, minden rendben lesz

Még csak ne is gondolj arra, hogy szórakozol velem,
Talán fiatal vagyok de nem bolond.
Nem ismered a szívem?
Vagy más lányokon jár az eszed?

Én más vagyok, mint a többiek akikkel randiztál,
Tudom, hogy akarsz engem, már abból ahogy nézel
Én is téged akarlak kedvesem,
Még ha szégyellős is vagy, gyere ide!

Lassan közelítelek meg, s megmutatom a szívem,
Így érezhetsz engem.
Végtelenül akarlak, s megmutatom a szívem,
Így a tiéd lehetek.

Nekem csak te vagy, kedvesem
Nem kell senki más, csak te
Más nem lehetséges, csak te
Ha te vagy, minden rendben lesz

Mihez kezdesz,
Mihez kezdesz kedves?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...