SONAMOO ~ Liar | 다 거짓말 [CUSHION]



Fájdalmat okozol, kedvesem, fájdalmat okoztál,
Én pedig nem tudom elfeledni a hazugságaidat, miket aznap mondtál.
Miért csinálom ezt?
A fájdalom miatt sírok, azért mert nem tudlak elengedni.

A tekinteted engem figyelt,
S valami megváltozott benne.
Mondd, miért, miért?
Megváltoztunk.
Mikor azt mondtad, szerettél,
Mikor azt mondtad, csak én voltam neked,
Mikor azt mondtad, legyünk együtt örökre,
Mindez hazugság volt.
Most pedig miattad sírok.

Azt hiszem megőrültem.
Miért találkoztam veled egyáltalán?
Darabokra tépted a szívem.

Minden hazugság, minden hazugság
Hazudtál, mikor azt mondtad engem szeretsz,
Miattad, miattad...
Még csak hozzám se érj!
Minden hazugság, minden hazugság
Az összes ígéreted hazugság volt.
Miattad, miattad...
Tűnj el a közelemből!

Hazugság(hazug!)

Mekkora bolond vagyok!
Tudtam, hogy ez fog történni,
Hát akkor miért?
Miért nem tudtalak elhagyni?

Tényleg hittem benned,
Hogy tehetted ezt velem?
Állj le, s menj el inkább!

Minden hazugság, minden hazugság
Hazudtál, mikor azt mondtad engem szeretsz,
Miattad, miattad...
Még csak hozzám se érj!
Minden hazugság, minden hazugság
Az összes ígéreted hazugság volt.
Miattad, miattad...
Tűnj el a közelemből!

Mit mondtál?
Nem értelek. Menj már el!
Mekkora bolond vagyok, az egész az én hibám.
Tudtam, hogy ez fog történni, de adtam még egy esélyt.
Sietnél, s mennél már?
A szívem szörnyen fáj, talán meg is fog állni.
Bezárom, a füleim pedig eltakarom.

Nem tudlak nem szeretni,
Nem tudok nem rád gondolni.
Melletted zuhanok álomba,
Mintha mi sem történt volna.

Minden hazugság, minden hazugság
Hazudtál, mikor azt mondtad engem szeretsz,
Miattad, miattad...
Még csak hozzám se érj!
Minden hazugság, minden hazugság
Az összes ígéreted hazugság volt.
Miattad, miattad...
Tűnj el a közelemből!

Hazugság(hazug!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...