Melody Day ~ Love Me [#LOVEME]


Nem tudok menekülni tekinteted elől,
Mely akár a Földközi-tenger.
A szemeim folyton a mellkasodra vándorolnak,
Egyre közelebb jössz, a hűs szellő pedig átsüvít a szívemen.

Nagyon jóképű vagy,
De ilyen könnyűnek tartsz?
Átlépted a határt,
Még nem tartunk ott!

Mondd el mit akarsz, mondd el!
Az ajkaid megszédítenek, hé, hé
Ha akarsz engem, talán bolond is vagy.

Gyerünk kedvesem, gyere egy kicsit közelebb kérlek.
Mennyi az idő?

A szavaid tökéletesek, tudom, mégis majdnem elhittem őket.
Mindig ez van, én pedig nem szeretem az egyforma dolgokat.
A szívem még mindig az enyém, jobban kéne figyelned!

Nagyon jóképű vagy,
De ilyen könnyűnek tartsz?
Átlépted a határt,
Még nem tartunk ott!

Mondd el mit akarsz, mondd el!
Az ajkaid megszédítenek, hé, hé
Ha akarsz engem, talán bolond is vagy.

Mondd el mit akarsz, de ne siettess!
Az ajkaid megszédítenek, hé, hé
Ha akarsz engem, talán bolond is vagy.

Oh, nem akarok számodra csak "valaki" lenni,
Ennél sokkal különlegesebbé szeretnék válni.

Szeretlek, csak téged.
Minél többed gondolkozok, annál kevesebbre jutok.
Olyan vagy mint egy cukorral bevont édesség.

Nagyon jóképű vagy, 
De ilyen könnyűnek tartsz?
Átlépted a határt,
Még nem tartunk ott!

Mondd el mit akarsz, de ne siettess!
Az ajkaid megszédítenek, hé, hé
Ha akarsz engem, talán bolond is vagy.

Mondd el mit akarsz, mert én téged!
Az ajkaid megszédítenek,
Azt akarom, hogy még jobban vágyj utánam!
Hogy csak engem akarj, senki mást.
Ha pedig engem akarsz, talán bolond is vagy.

2 megjegyzés:

  1. Szia Manami! :) Nagyon szeretem a fordításaidat, minden nap felnézek az oldaladra :3 Szeretnélek megkérni, hogy ( ha nem túl nagy gond és ráérsz ) fordítsd le a school 2015 ost-jait *-* pontosabban ; " baechigi, punch - fly with the wind " "tiger jk, jinsil - reset " " wendy ( red velvet ), yuk ji dam - return " és " yoon mi rae - i'll listen to your story " Nagyon örülnék, ha megtennéd :333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Köszönöm a kérést, és hogy látogatod a blogot - nagyon sokat jelent. Szívesen lefordítom őket, neki is állok. :)

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...