Hello Venus ~ Whatcha Talk About [I'M ILL]


Te meg miről beszélsz?

Te meg miről beszélsz?
Rólam beszéltél?
Te vagy aki elhagytál engem,
Most pedig vissza akarsz térni? Mit akarsz?
Miről beszélsz, ember?

Te meg miről beszélsz?
Mit akarsz tőlem?
Én vagyok, akit itt hagytál egyedül, üresen. Bocs.
Hé, nem csaphatsz be többé!
Kérlek, fejezd már be, semmi értelme.

A tipikus hazugságaid, egyre csak nőttek,
Én pedig belefáradtam mindenbe.
Mikor arra gondolok, hogy mással voltál, még a hideg is kiráz.

A szívemben csak te voltál,
De mára bezárt előtted.
Most meg mit akarsz tőlem?
Mitől beszélsz, ember!

Kérlek állj le, állj le!
A hazugságaid megvezettek,
De nincs többé szükségem rád, nem csapsz be többet.
Nem sírok ismét, mint egy bolond.

Te meg miről beszélsz?

Te meg miről beszélsz?
Egy szót sem értek az egészből.
Miért csinálod ezt az egészet? Állj!
Nincs szükségem rád, takarodj innen!
A szíved nem ismer semmit, nem vagy szórakoztató, szóval viszlát!

Ne játszadozz velem, rosszul vagyok tőled.
Már látom mi lesz a vége ennek az egésznek.
Ne szórakozz velem, csak kínzol.
Rosszul vagyok, állandóan ez ismétlődik.

Kérlek állj le, állj le!
A hazugságaid megvezettek,
De nincs többé szükségem rád, nem csapsz be többet.
Nem sírok ismét, mint egy bolond.

Te meg miről beszélsz?

Töröld ki az összes emlékem,
Feledj el, menj vissza oda, ahol még nem ismertél, mintha mi sem történt volna.
Mintha soha nem bántottál volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...