Hello Venus ~ I'm Ill | 난 예술이야


Művészet vagyok.

Vékony derék, szexi test
Szexi ajkak - mind belém esnek.
Magányos férfiak, gyertek pillantsatok rám!
Egy kicsit hűvös vagyok, de mondd el,

Azt hallom mostanság: "Csinos lettél!"
De én mindig is az voltam.
A bőröm feszes, a mosolyom letörölhetetlen.
Tegnap, ma és holnap, semmi sem változik, csinos vagyok.

Égessük fel a várost ezen a forró éjen,
Bulizzunk keményen ma este,
Kiáltsunk egész éjszaka,
Gyere és játssz velem!

Művészet vagyok,
Szexi! Nyisd ki a szemed, egyre nagyobb a forróság.
Szexi! Nyisd ki a szemed, ne aludj el!
Szexi! Nyisd ki a szemed, egyre melegebb van.
Szexi! Nyisd ki a szeme, kérlek ne aludj el!


Azt hallom mostanság: "Csinos lettél!"
De én mindig is az voltam.
A bőröm feszes, a mosolyom letörölhetetlen.
Tegnap, ma és holnap, semmi sem változik, csinos vagyok.

Égessük fel a várost ezen a forró éjen,
Bulizzunk keményen ma este,
Kiáltsunk egész éjszaka,
Gyere és játssz velem!

Művészet vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...