Eunhyuk [SUJU] ~ Say My Name


[Dobi kérésére]

Örülök, hogy megismerhetlek,
A nevem Lee Hyukjae!
Hogy őszinte legyek, egy rap zseni vagyok.
Őszinte önmagam, kiváló dalszöveg.

A gyakorlás nagyja,
Hat évet töltöttem tréningszobákban.
Gyere és próbáld meg, milyen lehet a tánc, ami nekem meg se kottyan.
Mi lesz a választásod, XX vagy szexi?
Mindegy mit jelent Jekyll & Hyde,
Én vagyok az XX megfelelője.
Az én táncom más, mint a többieké,
Nem érdekelnek mások tanácsai,
Amig azt mondjátok szerettek.

Őszinte önmagam, kiváló, jóképű srác.
Mi a nevem?

Mi a nevem, mi a nevem?

Így van, Lee Hyukjae vagyok, mindenki!
Lee Hyukjae vagyok! De!
Ma mindenkinek Jang Dong Gun, Won Bin, Jo In Sung, Kang Dong Won.
Lee Hyukjae! Ki is ő?
Ma mindenkinek Jang Dong Gun, Won Bin, Jo In Sung, Kang Dong Won.
Őszinte önmagam, kiváló, jóképű srác.
Mi a nevem? Kiáltsd a nevem!
Indulok, gyerünk!

Őszinte önmagam, kiváló, jóképű srác.
Mi a nevem? Kiáltsd a nevem!

Egy idol 5 évig élhet meg?
5 év után már nem népszerűek annyira, mint voltak?
Ez egy vicc! Mi 50 évig is erősek leszünk.
A rizs lesz a rajongóink szeretete.
Minden mindegy, mikor a rajongóink XX.
Mi nem biztosítunk fanservice-t,
Mert amit mi adunk, az igazi szeretet.

Az összes ELF ara gyönyörű.
XX eljut a világ minden részére.
Ti vagytok az életem négylevelű lóheréje.
Ne foglalkozzatok mások tanácsaival,
Mondjátok, hogy szerettek!

Őszinte önmagam, kiváló, jóképű srác.
Mi a nevem? Kiáltsd a nevem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...