Beast ~ Yey | 예이 [ORDINARY]


Az érzelmek felesleges tüze?
Nincs szükségem rájuk többé,
Még ha folyamatosan fordulok el,
Végül ugyanott kötök ki.

Számtalanszor elestem, majd keltem fel,
Szükségem van a kezedre, feléd nyúlok, de nem tudlak megérinteni.
Nincs senki, aki beléphetne a szívembe,
Őrültnek kell lennem, hogy élhessek.

Szerelem nélkül, felesleges érzelmek nélkül,
Nem kell a vigaszod, kösz, nem.
Megölöm az összes felesleges érzelmet.
Értelmetlenek, hát bepaszírozom őket egy üvegbe.
A darabokra tört szíved?
Hagyd úgy ahogy van, s csapjunk inkább egy kis bulit!
Rázd, rázd egész éjszaka!

Mindenki álljon fel, kivétel nélkül!
Forróbb, mint a nyár,
Hagyjuk forrósodni!
Mindenki álljon fel, egyszerre, kivétel nélkül!

Yey Yey Yey Yey
Nincs szükségem semmire,
Nincsenek elvárásaim s reményeim.
Yey Yey Yey Yey
Elhajítok mindent,
Nem érdekel mit rejt a bensőm.

Yey Yey Yey Yey
Dobj el mindent és repülj!
Yey Yey Yey Yey
Hajíts el mindent, csak mára!
Yey Yey Yey Yey
Hajíts el mindent!
Yey Yey Yey Yey
Forróbb, akkár a nyár!

Rosszul vagyok a szomorúságtól,
A tükörképem már nem sír többé,
Elengedtem mindent, s apró lélegzetvételeken élek.

Még a legkisebb bizalmam is elárulják,
Már meg sem lepődök rajta,
Én vagyok a bolond, akit mindig megvezetnek.

Szerelem? Emberek? Mind ugyanaz.
Végül még számolgatni sem kell, egyedül maradok.
Vagy a kezdetektől fogva is így volt.

Mindenki álljon fel, kivétel nélkül!
Forróbb, mint a nyár,
Hagyjuk forrósodni!
Mindenki álljon fel, egyszerre, kivétel nélkül!

Yey Yey Yey Yey
Nincs szükségem semmire,
Nincsenek elvárásaim s reményeim.
Yey Yey Yey Yey
Elhajítok mindent,
Nem érdekel mit rejt a bensőm.

Yey Yey Yey Yey
Dobj el mindent és repülj!
Yey Yey Yey Yey
Hajíts el mindent, csak mára!
Yey Yey Yey Yey
Hajíts el mindent!
Yey Yey Yey Yey
Forróbb, akkár a nyár!

Igen, mindez azért van, hogy túljussak rajtad.
Minden csak kifogás.
Vártam rád, de soha nem térsz vissza,
Én pedig meggyűlöltem mindent.

Yey Yey Yey Yey
Nincs szükségem semmire,
Nincsenek elvárásaim s reményeim.
Yey Yey Yey Yey
Elhajítok mindent,
Nem érdekel mit rejt a bensőm.

Yey Yey Yey Yey
Dobj el mindent és repülj!
Yey Yey Yey Yey
Hajíts el mindent, csak mára!
Yey Yey Yey Yey
Hajíts el mindent!
Yey Yey Yey Yey
Forróbb, akkár a nyár!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...