Apink ~ Dejavu [PINK MEMORY]


Azt fogod hinni, furcsa vagyok, amiért ezt mondom?
Azt fogod hinni, az a fajta lány vagyok?
Oh kedvesem.

Mikor véletlenül megpillantalak,
Furcsa érzés dobogtatja meg a szívem.

Napfénytől kísérve jelentél meg előttem,
Egy próbálkozásoddal elolvasztottál.
A meleg tekinteted, a csinos molyosod,
Mindez túl ismerős számomra.

Ha csak egyszer újra láthatnálak,
Ha csak egyszer újra összefutnánk,
Meg tudnád válaszolni ezt a hihetetlen helyzetet?

Te is ezt érzed?
Vagy egyedül maradtam mindezzel?
Oh, kedvesem.

Miután véletlenül megpillantottalak,
Már csak téged láttalak.

Napfénytől kísérve jelentél meg előttem,
Egy próbálkozásoddal elolvasztottál.
A meleg tekinteted, a csinos molyosod,
Mindez túl ismerős számomra.

Ha csak egyszer újra láthatnálak,
Ha csak egyszer újra összefutnánk,
Meg tudnád válaszolni ezt a hihetetlen helyzetet?

Egy átlagos nap egy filmmé változott,
Tudom, még nem értjük,
De várnál rám egy kicsit, kedvesem?

Napfénytől kísérve jelentél meg előttem,
Egy próbálkozásoddal elolvasztottál.
A meleg tekinteted, a csinos molyosod,
Mindez túl ismerős számomra.

Ha csak egyszer újra láthatnálak,
Ha csak egyszer újra összefutnánk,
Egy röpke kapcsolat helyett,
Nem lennél a kedvesem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...