SISTAR ~ Shake It! [3rd Mini Album]


A táncommal foglak elcsábítani,
A varázsom berobban majd a szívedbe.
Már attól gyorsabban ver a szívem, hogy az ujjaink egymáshoz érnek,
A szívem reszket.

Rázd, rázd értem!
Nananana, hé!
Ez a feszültség táncra perdít!

Kedvesem, szeress!
Hát nem tudod, hogy mennyire reszket a szívem?
Táncoljunk hát!
Egy kicsit forróbban, még vadabbul!
Legyünk hangosabbak, hangosabbak!
Rázd, rázd nekem!
Egész este csak velem, rázd!

Nagyon szórakoztató,
Az egész testünk átjárja a feszültség,
Tényleg összekapcsolódtunk, az egész hely tűzben ég.
Mikor mozdulok, te is tedd, megtaláltuk a helyünket!

Rázd, rázd értem!
Nananana, hé!
Ez a feszültség táncra perdít!

Kedvesem, szeress!
Hát nem tudod, hogy mennyire reszket a szívem?
Táncoljunk hát!
Egy kicsit forróbban, még vadabbul!
Legyünk hangosabbak, hangosabbak!
Rázd, rázd nekem!
Egész este csak velem, rázd!

Mindenki, ide! Táncoljatok!
Rázzátok, táncoljatok!
Rázd, rázd értem!
Nananana, hé!
Ez a feszültség táncra perdít!
Táncoljunk hát!
Egy kicsit forróbban, még vadabbul!
Legyünk hangosabbak, hangosabbak!
Rázd, rázd nekem!
Egész este csak velem, rázd!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...