EXO ~ First Love [LOVE ME RIGHT]


Oh, oh, oh (az első szerelmem titkos naplója)

Lépés lépés után, követlek,
Anélkül, hogy észrevenném,
A lépteim a tiédhez idomulnak.
Az illatod a ruhámba ivódott.
Miért vagyok ennyire ideges? Annyira édes.
A kicsi és aranyos kezeid majdnem enyémet érintik,
Majdnem összeérnek, a szívem megremeg.
Szorosan belekapaszkodok ebbe a meleg érzésbe,
Az ártatlan szerelmi történetünk,
Melyről eddig csak hallottam.

A szívem (hófehér), az arcom (vörös)
A tekintetünk összefonódott (fekete)
Az ég sárga színbe borult.
Úgy érzem a felhők felé sodródok,
Úgy érzem, képes vagyok repülni,
Ahogy a szívem lágyan verdes.

Hozzám léptél, majd szirmot bontottál,
(Egy semmihez sem fogható, gyönyörű rózsa vagy.)
Te vagy számomra a fény(A fény, mely beragyogja a szívem)
Egy titok, miről senki sem tud. (Titok, mit meg akarunk tartani magunknak)
A legkáprázatosabb kép (Az én képem, a gyönyörű szerelemről, kedvesem.)

Minden nap gyakoroltam a szép szavakat,
De mikor elém állsz és mosolyogsz,
Az összes elolvad, s nyomtalanul eltűnik.
Nincs is másra szükségem.
Mikor egy fiú és egy lány először esik szerelembe,
Tiszta tekintettel, suttogtál nekem,
Viszonzásképp pedig elmosolyodtam.

A szívem (hófehér), az arcom (vörös)
A tekintetünk összefonódott (fekete)
Az ég sárga színbe borult.
Minden másnak tűnik most,
Miért álmodozok egész nap?

Mindenki átéli ezt, legalább egyszer.
Még az is megdobogtatja a szívem, ha a neved hallom.
Ezt hívják első szerelemnek.
Egyre mélyebbre zuhanok,
Akár egy gyermek, ki először látja a nagy világot.
Te vagy az ismeretlen, akit minél közelebbről akarok ismerni.

Tanítsd meg, mi a szerelem,
Csak te vagy képes erre.
Lassan rajzold le egy fehér papírra, így láthatom.
Minden nap megőrülök, veled akarok lenni, erről álmodok.
Szeretlek kedvesem.

Egy szó nélkül léptél hozzám,
Óvatosan elmélyítve az érzéseket.
Minden amit tőled tanultam gyönyörű.
Szeretnék örökké ebben az álomban élni.

A szívem (hófehér), az arcom (vörös)
A tekintetünk összefonódott (fekete)
Az ég sárga színbe borult.
Úgy érzem a felhők felé sodródok,
Úgy érzem, képes vagyok repülni,
Ahogy a szívem lágyan verdes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...