EXO ~ Love Me Right [LOVE ME RIGHT]


Oh igen, gyerünk!

Használd fel az időd,
Tudom, ez egy szívet-dobogtató éj lesz,
Szóval ma rohanjunk egészen a Holdig!

Így jó minden,
Indítsd a motort, taposs a gázra!
Minden különlegesnek tűnik,
Annyira jól nézünk ki együtt!
Bármire is vágysz, elérem, hogy a tiéd legyen.

Jól érezzük magunkat, míg a Nap le nem hunyja szemét!
Mi ez a különös érzés?
Gyerünk, siess, mielőtt felkel a Nap.
Mindegy merre vagyok, de nélküled csak egy senki!

Ahogy az autópályán haladunk,
A tekinteted, mi az enyémbe fúródik,olyan akár a Tejút.
Csak szeress igazán,
Kedvesem, szeress igazán!

Gyerünk, ne habozz!
Csábító vagy, te vagy számomra az egész világegyetem!
Csak szeress igazán!
Te vagy számomra az egész világegyetem!

Csak szeress igazán,
Te vagy számomra az egész világegyetem!

Ragyogó fény árad, rohanjunk a csillagok fénye után!
Elkerüljük a Tejutat is,
Nem fogunk megállni.

A Hold fénye mely ránk ragyog, mindig ugyanolyan,
Ám elvesztem a tekintetedben.
Én akár egész éjjel képes vagyok ezt csinálni.
Bárhol is járok, nélküled csak fél-ember vagyok.

A ragyogó, holdfényes estén a csillagok a mi tűzijátékunk.
Mehetünk egy kicsit magasabbra?

Úgy érzem, a szívem fel fog robbanni,
Csak mi juthatunk ilyen magasra.
A Földet is magunk mögött hagyjuk,
Csak szeress igazán.

Gyerünk kedvesem, hisz ragyogóbb vagy, mint az egész univerzum.
Csak szeress igazán,
Te vagy számomra az egész világegyetem.

Csak szeress igazán,
Csak szeress igazán (Képes vagy rá, igaz?)
Csak szeress igazán,
Én majd elérem, hogy szeress.
Te vagy számomra az egész univerzum.

Mikor a megszámlálhatatlan éjek találnak is rám,
Az én egemen te fogsz ragyogni.
Csak nekem suttogj, s megszínezed a sötét eget.

Csak szeress igazán,
Te vagy számomra az egész univerzum.

Csak szeress igazán,
Szeretném, hogy szeress engem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...