A.KOR BLACK ~ How We Do [HOW WE DO]


Mi így csináljuk!
Miről beszélsz? Nevetséges vagy!
Mi így csináljuk!

Miért siránkozol már megint?
Te vagy aki kidobott engem,
Most pedig te panaszkodsz?
Már régen nem érdekelsz, rég megszabadultam tőled.
Miután kigyógyultam a szerelem vakságából, szánalmasnak éreztem magam.
Ne kapaszkodj belém, akadj már le rólam!
Miről beszélsz? Még csak nem is hallak.
Most, hogy szabad vagyok, soha nem fogok ráérni a hülyeségeidre.

Csak hagyj már békén!
Egyáltalán nem érdekelsz, ne akaszkodj rám!
Keress valaki mást, soha nem fogok újra összejönni veled.
Verd ezt ki a fejedből!
Mikor foglak elfogadni? Talán ezer év múlva.
Mindegy mivel próbálkozol, soha nem megyek vissza hozzád.

Mi így csináljuk!
Miről beszélsz? Nevetséges vagy!
Mi így csináljuk!

Hogy mi? Ne idegesíts már azzal, hogy a "tiéd vagyok".
Áll már le ezzel a nevetséges hülyeséggel!
Még akkor se kellenél, ha ingyen lennél.
A naptáramban nincs számodra fenntartott időpont.
Hm, nem, nem fogok hozzád rohanni.
Hagyj már békén!
Egy kicsit sem érdekelsz.
Keress valaki mást, soha nem fogok visszamenni hozzád.
Verd ezt ki a fejedből.
Már egy másik szinten vagyok,
Aranyat érek, te pedig értéktelen vagy.
Ne írogass, aludni akarok.
Nem vagyok álmos, de elmegyek aludni.
Viszlát.

Csak hagyj már békén!
Egyáltalán nem érdekelsz, ne akaszkodj rám!
Keress valaki mást, soha nem fogok újra összejönni veled.
Verd ezt ki a fejedből!

Hazudtál, mikor azt mondtad, csak én vagyok neked,
Már egy kicsit se érdekelsz, szóval állj le.

Miről beszélsz? Fogd be a szád!
Miről beszélsz? Ez már túl sok.
Miről beszélsz? Na figyelj:

Remekül vagyok nélküled,
Nem azt mondom, hogy bárki megfelel,
De téged nem akarlak.
Te vagy, aki ilyenné tettél,
Hát hiába mondok nemet, csak nem adod fel?

Nem akarok visszatérni hozzád,
Soha nem tennék olyan hülyeséget, mint akkor.
Mi így csináljuk, most elutasítalak.
Adios Amigo, kopj le te idióta!

2 megjegyzés:

  1. Köszön a fordítást! Nagyon jó dal lett és (bár kicsit zavar, hogy egy újabb szerelmes dal) a szöveg is agyon jó!
    Nagyon vártam már hogy legyen A.kor comeback és bár ez csak egy sub-unit, de nagyon szerettem Minju és Kemy korábbi mixtape-jeit, szóval ez is nagyon jó lett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit! :)

      Engem nem zavart annyira a téma, mert valahogy oda vagyok ezekért a "kiosztós" (?) szövegekért, ráadásul a zene is kifejezetten tetszett! Remélem az egész bandát láthatom valamikor. :)

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...