Nishino Kana ~ Suki | すき


Találtam egy gyönyörű helyet,
Mit szeretnék neked is megmutatni,
Folyton arra a dalra gondolok,
Amit szeretném, ha te is meghallgatnál.

Mikor egy kicsit változtatok a hajamon,
Miért neked akarom a legjobban megmutatni?
Tudom, hogy nem fogsz bókolni nekem.

Valahogy mindig együtt vagyunk,
A napok pedig olyan hosszúnak tűnnek,
Mikor nem vagy velem.

Rájöttem, hogy szeretlek,
De te talán csak nevetnél,ha elmondanám.
Szeretem a mosolyod, mire számítok, mikor találkozunk,
Rájöttem, hogy szeretlek,
Még nem is szoktam meg teljesen.
A személy aki annyira kézenfekvő volt,
Most a legfontosabbá vált számomra.

Ha valami rossz történik,
Veled szeretnék beszélni.
Bár tudom, hogy odafigyelés nélkül
Adnál tanácsot, ha hozzád fordulnék.

Ügyetlen vagy és túl közvetlen,
A rossz oldalad mit sem változott,
De néha igazán lélegzetelállító vagy.

Rájöttem, hogy szeretlek,
De te talán csak nevetnél,ha elmondanám.
Szeretem a mosolyod, mire számítok, mikor találkozunk,
Rájöttem, hogy szeretlek,
Még nem is szoktam meg teljesen.
A személy aki annyira kézenfekvő volt,
Most a legfontosabbá vált számomra.

Minél többet beszélgetünk,
Minél többet nézünk egymásra,
Annál jobban szeretlek.
Mintha nem is lennék önmagam többé.

Rájöttem, hogy szeretlek,
De te talán csak nevetnél,ha elmondanám.
Szeretem a mosolyod, mire számítok, mikor találkozunk,
Rájöttem, hogy szeretlek,
Még nem is szoktam meg teljesen.
A személy aki annyira kézenfekvő volt,
Most a legfontosabbá vált számomra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...