Elsie [T-ARA | EUNJUNG] & K.will ~ I'm Good


Feledjünk, feledjük el,
Engedjük el, engedjük el,
Ki fogom törölni, ki foglak törölni,
Mert nélküled is jól voltam.

Szépen elhagytál,
Szépen elhagytál,
Szépen véget ért, szakítottunk.

Feledjük el, feledjünk el mindent.

Egyedül is jól vagyok,
Egyedül is jól vagyok,
Nem maradtak érzelmeim, nem érzek dühöt, még könnyeim sincsenek.

Nincs szükségem rád,
Nincs szükségem rád,
Beszélni sem akarok a régi szerelemről,
Szerintem még csak nem is ismersz.

Azért kezdtünk randizni, hogy veszekedjünk?
Rosszul vagyok már a haragtól,
Fogalmam sem volt róla, hogy a szerelmünk félresiklik,
S ennyire fájdalmas lesz.

Szépen elhagytál,
Szépen elhagytál,
Szépen ért véget, szakítottunk.
Remélem ő az a férfi, akire vágytál,

Egyedül is jól vagyok,
Egyedül is jól vagyok,
Nem maradtak érzelmeim, nem érzek dühöt, még könnyeim sincsenek.

Nincs szükségem rád,
Nincs szükségem rád,
Beszélni sem akarok a régi szerelemről,
Szerintem még csak nem is ismersz.

Jól vagyok egyedül is,
Mi nem egymásnak lettünk teremtve
Jól vagyok egyedül is,
Már mindent értek.
Remélem boldog vagy.

Egyedül is jól vagyok,
Egyedül is jól vagyok,
Nem maradtak érzelmeim, nem érzek dühöt, még könnyeim sincsenek.

Nincs szükségem rád,
Nincs szükségem rád,
Beszélni sem akarok a régi szerelemről,
Szerintem még csak nem is ismersz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...