miss A ~ Only You | 다른 남자 말고 너 [COLORS]


Senki más, csak Te!
Senki más, csak Te!

Azt hiszed, hogy csak szórakozok,
De én soha nem teszek ilyet.
Miféle szavakra van szükséged?
Nézd, az egész testem elolvad tőled!

Rengeteg férfi barátom van,
De ez nem jelenti azt, hogy nem eshetek szerelembe.
Lányok, kik mit sem tudnak a férfiakról, nem épp a legjobbak.
De kedvesem, kedvesem...

Kifogyok a levegőből,
S te vagy az egyetlen, aki elérte ezt!
Egy szót sem tudok kiejteni a számon,
Még soha nem éreztem ilyesmit.

Én más vagyok, mint a többi lány,
Nincs szükségem egy átlagos szerelemre!

Nem érdekel, ha te nem szeretsz annyira mint én téged,
Mert csak rád van szükségem.

Más vagy, mint a többi férfi,
Nem kell senki más, csak Te.
Csak Te.

A szívem hevesen ver,
Senki más nem képes ezt elérni.
Miféle szavakra van szükséged?
Nézd, a testem elolvad!

Rengeteg oppa van, akit ismerek,
De ez nem jelenti, hogy könnyűvérű lennék.
Lányok, akik mit sem tudnak a férfiakról, nem épp a legjobbak.
De én, kedvesem, kedvesem...

Senki sem néz ki olyan jól, mint te.

A dalnak vége szakad,
De te még mindig nem mondasz semmit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...