miss A ~ I Caught Ya [COLORS]


[Imádom!]
Hallani sem akarom, csak felhúzol!
Még sajnálkozni sincs jogod!
Biztosan jól érezted magad.

Menj az utadra,
Csendesen fordul el, s menj amerre látsz!
Biztosan jól érezted magad.

Csak álmodtam?
Miután felébredtem, már nem rejtőzhettél tovább.

Elkaptalak.
Meglepődtél, igaz? Elszaladtál, mint egy gyáva nyúl.
Legalább vedd fel a nadrágod, ne légy nevetséges!
Túl jó vagyok, igen, túl jó.

Elkaptalak, édes, elkaptalak.
Elég gyorsan lelepleztem a hamis arcod.
Annyira bolond vagyok, bolond voltam.
De, jól elkaptalak!

Már nincs mit mondani,
A cipőim már így is útra készek.
Biztosan jól érezted magad.

Csak nevetni tudok,
Egy édes álom volt, amiből nem akartam felébredni.
Szerelmes voltam.

Szépen elkaptalak,
Szépen elkaptalak.

Biztos vagyok benne, hogy szomorú vagy,
Szomorú lettél, miután elmentem.
De hát, már túl késő.
Több esélyt adtam, mint hittem volna.
Túl jó vagyok, igen, túl jó.
De jól elkaptalak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...